مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان عنوان کرد:
رئیس شورای پایایی شبکه برق خوزستان از همکاری مردم در مدیریت مصرف برق و عبور موفقیت‌آمیز از پیک برق تابستان 98 قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۸۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 29 September 2019

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: عبور موفقیت آمیز در عبور از تابستان 98 بدون اعمال خاموشی مرهون همکاری مردم، سازمان‌ها و نهادها بوده و از حس مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان در مدیریت مصرف برق قدردانی می‌کنیم

وی افزود: امسال هم مانند سال گذشته برنامه‌های مدیریت مصرف به خوبی اجرایی شده و بدون تغییر معناداری در رشد مصرف برق، تابستان را پشت سر گذاشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه در تابستان گذشته خاموشی معنادار و با برنامه‌ای در شبکه برق خوزستان رخ نداده است، اظهار کرد: این موفقیت محصول همکاری تلاشگران صنعت برق استان ( شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق اهواز و شرکت‌های تولید برق) در آماده کردن شبکه و مصرف بهینه برق از سوی مشترکین بوده است.

دشت بزرگ تصریح کرد: مصرف بهینه برق علاوه بر آنکه از خاموشی ناخواسته در شبکه جلوگیری می‌کند باعث صرفه‌جویی اقتصادی برای کشور و کاهش هزینه‌های خانوار نیز می‌شود.

وی عنوان کرد: صنعت برق خوزستان از امروز نوسازی و توسعه شبکه را برای تابستان 99 برنامه‌ریزی کرده است تا با همکاری مردم که امروز نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت این صنعت بر عهده گرفته‌اند، برق پایداری را به مشترکین تحویل دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار