در قالب طرح همیار آتش‌نشان؛
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تفاهم‌نامه آموزش ایمنی و امداد به ۴۰ هزار دانش‌آموز اهوازی از مهرماه امسال تا مهرماه سال آینده با آموزش و پرورش به مناسبت روز آتش‌نشان منعقد شد.
کد خبر: ۷۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 29 September 2019

ابراهیم قنبری به مناسبت روز آتش‌نشان در هفتم مهرماه بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه در قالب طرح "همیار آتش‌نشان" سازمان آتش‌نشانی اهواز متعهد می‌شود به ۴۰ هزار دانش‌آموز اهوازی به صورت رایگان آموزش ایمنی و امدادی ارائه دهد.

وی با اشاره به شعار امسال روز آتش‌نشان به نام ( همراه با مردم، در آسایش و خطر) بیان کرد: امروز به مناسبت روز آتش‌نشان با حضور در گلزار شهدای اهواز با شهدای هشت سال دفاع مقدس و چهار شهید آتش نشان اهوازی تجدید میثاق شد، همچنین  امروز مانور ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و برای نخستین بار نواختن زنگ روز آتش نشان در ایستگاه‌های این سازمان دراهواز اجرا شد.

صدور مجوزتامین اعتبار خرید نردبان ۵۲ متری

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری اهواز مجوز تامین اعتبار خرید نردبان ۵۲ متری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال صادر شده که از کشور اتریش خریداری می شود، سازمان آتش نشانی اهواز به این نردبان بسیار نیاز دارد در حال حاضر از نردبان ۳۲ متری استفاده می شود و برای ساختمان‌های بلند قابل استفاده نیست.

وی گفت: همچنین هشت دستگاه خودرو حمل زباله که از سال ۸۵ بنا به دلایلی در تعمیرگاه سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز هستند با توافقی که انجام گرفت مقرر شداین خودروها تجهیز و بازسازی شوند و به عنوان خودروهای اطفاء حریق در آتش نشانی استفاده شوند.

قنبری ادامه داد: این خودروها باکیفیت هستند و هزینه هر کدام از این خودروها بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

در اهواز ۱۴ ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که با توجه به جمعیت این شهرستان به ۲۲ ایستگاه نیاز است.

هفتم مهرماه به عنوان روز آتش نشان نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار