استاندار خبرداد:
استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی منازل سیل زده گفت: در خصوص منازل بنیاد مسکن کار واحدهای مسکونی تعمیری رو به اتمام است و واحدهای احداثی را تا بهمن ماه و پایان سال تحویل می‌دهیم.
کد خبر: ۷۸۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 29 September 2019

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از طرح بهسازی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر سیل خوزستان در روستای یکاویه شهرستان باوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 15 هزار نفر از شهرستان باوی در شرق رودخانه مارون هستند و وسیله ارتباطی با مرکز شهرستان ندارند و در این زمینه لازم بود از لحاظ تقسیمات، شرایطی فراهم و باوی به شهرستان تبدیل شود.

وی افزود: بنابراین، این مناطق جدا شدند و اکنون برای انجام دادن کار یا باید از رودخانه عبور کنند یا از اهواز دور بزنند تا به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. در این زمینه در ابتدا یک پل pnp ارتش گذاشته شد اما دوام زیادی نیاورد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: احداث پل برای شهرستان باوی یک ضرورت اجتماعی است و مباحث اقتصادی در این خصوص مطرح نیست زیرا باید شرق و غرب باوی به یکدیگر متصل شوند.

شریعتی ادامه داد: برآورد اولیه برای احداث یک پل که تا 30 سال آینده مشکل منطقه را برطرف کند پلی به طول 430 مترو عرض 9.11 متر با اعتبار 42 میلیارد تومان است که اکنون به تصویب رسیده و در فراخوان مناقصه است.

وی عنوان کرد: به محض مشخص شدن پیمانکار، کار تجهیز کارگاه آغاز می‌شود و برای یکی دو ماه آینده قول می‌دهیم که شاهد کلنگ زنی این پل باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این دغدغه به حق و جدی مردم منطقه را حل خواهیم کرد، گفت: درخصوص جاده عنافچه کار به پیمانکار واگذار شده اما روند کار به کندی پیش می‌رود.

شریعتی ادامه داد: در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان باید به پیمانکار تذکر دهد و اگر به کار سرعت نداد، آن را تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص منازل بنیاد مسکن، کار خانه‌های تعمیری رو به اتمام است و خانه های احداثی را تا بهمن ماه و پایان سال تحویل می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار