رئیس آموزش وپرورش لنده در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز؛
بنیاد علوی علاوه بر کمک های سخت افزاری و عمرانی به آموزش و پرورش و مدارس شهرستان عملا ثابت کرد به دنبال تقویت بنیه علمی دانش آموزان است و بر این اساس طی تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش داشت در پایان سال تحصیلی ۹۷ از ۱۴۰۰ دانش آموز ممتاز تجلیل و با تبلیغات صورت گرفته و انگیزه ای که در دانش آموزان ایجاد شد امسال از ۲ هزار دانش آموز تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۷۸۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 26 September 2019

سال گذشته بنیاد علوی  اطلاعیه و آیین نامه تجلیل از دانش آموزان ممتاز در شهرستان لنده را منتشر کرد که در پایان سال تحصیلی نود هفت از ۱۴۰۰ دانش آموز ممتاز این شهرستان تجلیل بعمل آمد. در ادامه طرح تجلیل از دانش آموزان ممتاز برای دومین سال، همزان با آغاز سال تحصیلی جدید  با حضور مسولین بنیاد علوی و اعضای شورای اداری، امروز آیین تجلیل از ۲ هزار دانش اموز ممتاز لنده از مدرسه انقلاب شروع شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس آموزش وپرورش لنده در جمع دانش آموزان، اولیا و مسولین این شهرستان گفت؛ مسئولین بنیاد علوی از همان بدو ورود و استقرار در شهرستان لنده عملا و قلبا ثابت کردند که اعتقاد راسخ دارند آموزش و پرورش محور توسعه است.

دکتر جاویدان افزود؛ از روزهای آغازین طرح آبادانی و پیشرفت لنده با تعاملات خوبی که انجام گرفت در محورهای مختلف عزیزان در بنیاد علوی به یاری آموزش و پرورش آمدند.

وی اظهار داشت؛ توسط بنیاد علوی ۵۵ مدرسه در مناطق شهری و روستایی تعمیرات کامل(رنگ آمیزی، ساخت سرویس بهداشتی، دیوار کشی، سفید کاری، ایزوگام، برق کشی و تاسیسات) انجام گرفت و حدود یک نیم میلیارد تجهیزات سمعی و بصری از قبیل دستگاه کپی، رایانه، پروژکتور و غیره در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شد و امروز میتوانیم بگویم همه امکانات مورد نیاز دانش آموزان این شهرستان تامین شد.

وی خاطر نشان کرد؛ بنیاد علوی علاوه بر کمک های سخت افزاری و عمرانی به آموزش و پرورش و مدارس شهرستان عملا ثابت کرد به دنبال تقویت بنیه علمی دانش آموزان است و بر این اساس طی تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش داشت در پایان سال تحصیلی ۹۷ از ۱۴۰۰ دانش آموز ممتاز تجلیل و با تبلیغات صورت گرفته و انگیزه ای که در دانش آموزان ایجاد شد امسال از ۲ هزار دانش آموز تجلیل بعمل آمد.

علی جاویدان رئیس آموزش وپرورش لنده به نمایندگی از جامعه فرهنگی و دانش آموزان از حمایت های ویژه بنیاد علوی در حوزه های مختلف عمرانی و آموزشی در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و اقدامات بنیاد علوی در شهرستان را نشان از آن دانست که مسئولین بنیاد اعتقاد راسخ دارند آموزش و پرورش محور توسعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار