مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از فعالیت ۵۸۰ سازمان مردم نهاد در استان خبرداد.
کد خبر: ۷۸۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 25 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سید هادی طباطبائی امروز در جلسه شورای هماهنگی هفته ملی کودک که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزارشد افزود: ۵۸۰ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارد که ازاین تعداد ۲۰۰ نهاد در ارومیه فعالیت می کنند.

طباطبائی با اشاره به اینکه باید به آسیب های نوظهور در حوزه کودکان توجه کرد یاد آور شد: فضای مجازی یکی از آسیب های نوظهور است که خانواده ها باید در شرایط کنونی به نقش خود در کنترل کودکان از آسیب های فضای مجازی آگاه باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت آگاهی دادن به خانواده در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی در هفته ملی کودک کارگاه‌ها و برنامه‌هایی برای آموزش آسیب‌های نو ظهور فصای مجازی و اجتماعی به خانواده‌ها برگزار  می شود.

وی با اشاره به اینکه نباید نقش سازمان های مردم نهاد را در ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان نادیده گرفت تصریح کرد: برای تاثیر گذاری برنامه های هفته کودک در بین کودکان و نوجوانان باید این برنامه ها به صورت برون سپاری و توسط خود مردم اجرا شود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و آگاه سازی آنها از مسائل روز جامعه امری ضروری است و این برعهده تمامی نهاد ها به ویژه آموزش و پرورش استان است.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار