رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با اشاره به جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش این شهرستان، از شتاب گرفتن پروژه‌های ورزشی و بهره‌برداری از سالن سام و زال در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 24 September 2019

 

جذب 15 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش قشم

به گزارش تابناک کیش، یونس برهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در جزیره قشماظهار داشت: چهار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه سالن ورزشی سام و زال قشم تخصیص یافت و ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: این بودجه از محل اعتبارات ملی صرفاً جهت تسریع در عملیات اجرایی سالن سام و زال تخصیص‌یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم افزود: در سایه تعامل و همکاری دو دستگاه اداره کل ورزش و جوانان استان با سازمان منطقه آزاد قشم و پیگیری‌های صورت گرفته این میزان اعتبار توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تزریق‌شده تا در اختیار پیمانکار سالن سام و زال قرار گیرد‌.

برهم تأکید کرد: با ابلاغ این مبلغ اعتبار روند اتمام سالن دو هزار و 500 نفره سام و زال شتاب ویژه‌ای خواهد گرفت و امیدواریم این پروژه که بیش از 15 سال از احداث آن می‌گذرد در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مسئول در ادامه گفت: با تعامل و همکاری منطقه آزاد و دستگاه ورزش شاهد توسعه ورزش در جزیره قشم هستیم و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.

برهم تأکید کرد: با تخصیص این مبلغ اعتبار مجموع بودجه تصویبی و تخصیص‌یافته از محل اعتبارات استانی در بخش‌های تملک دارایی، متوازن و ارزش‌افزوده و همچنین اعتبارات ملی،  به بیش از 15 میلیارد تومان در سال 98 رسید که در نوع خود بی‌نظیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار