با افتتاح مدرسه یک کلاسه روستای عراضه بخش اروندکنار آبادان مدارس کانکسی در این شهرستان برچیده شدند.
کد خبر: ۷۸۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 23 September 2019

رئیس اداره نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آبادان و خرمشهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:روستای عراضه بخش اروندکنار تنها روستای آبادان بود که دارای مدرسه کانکسی بود که با افتتاح مدرسه یک کلاسه ۱۵ خرداد تمام مدارس کانکسی در این شهرستان برچیده شده و همه دانش آموزان در فضای مناسب مشغول به تحصیل شدند.

فرشاد محمدزاده گفت:برای ساخت و تجهیز این مدرسه یک کلاسه به مساحت ۴۰ متر مربع یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی افزود:همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید یک واحد آموزشی ۲ کلاسه مشارکتی با بانک ملی به مساحت ۱۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تحویل آموزش و پرورش شهرستان آبادان شد.

محمدزاده همچنین به احداث ۶ باب سرویس بهداشتی در ۶ واحد آموزشی در شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و اظهار داشت:این سرویس های بهداشی در سه واحد آموزشی در آبادان و سه واحد آموزشی در اروندکنار احداث شدند.

وی گفت: به منظور آماده سازی واحدهای آموزشی در شهرستان آبادان عملیات زیرسازی و آسفالت و ایزوگام در ۳۴ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

با آغاز سال جدید تحصیلی ۶۳ هزار و ۸۲۰ دانش آموز آبادانی در ۳۶۱ واحد آموزشی شامل یک هزار و ۸۵۸ کلاس درس مشغول تحصیل شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار