هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به احتمال وقوع بارندگی‌های زودهنگام گفت: هر چند در یکی دو سال اخیر با اقدامات انجام شده، بیماری‌های تنفسی کنترل شد اما در سال جاری به دلیل اینکه احتمال وقوع بارندگی‌های زودهنگام وجود دارد، باید حواس‌مان بیشتر جمع شود.
کد خبر: ۷۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 22 September 2019

ایرج نظری در جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان که امروز (31 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه شاهد وقوع سیل در ابتدای سال بودیم و در تابستان نیز فصل گرمی داشتیم و احتمال می‌دادیم که مشکلات و معضلات زیادی در بخش سلامت داشته باشیم اما خوشبختانه تابستان را با موفقیت و بدون آنکه بحران آنچنانی در بحث سلامت داشته باشیم، پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در حال حاضر در فصل تغییر آب و هوا و پیک دوم بیماری‌های روده‌ای قرار داریم و باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به احتمال وقوع بارندگی‌های زودهنگام گفت: هر ساله ابتدای فصل پاییز و همزمان با آغاز بارندگی‌ها، با بحث بروز بیماری‌های تنفسی مواجه هستیم که در یکی دو سال اخیر با اقدامات انجام شده، این شرایط کنترل شد اما در سال جاری به دلیل اینکه احتمال وقوع بارندگی‌های زودهنگام وجود دارد، باید حواس‌مان بیشتر جمع شود.

نظری تصریح کرد: بحث سلامت در سفرهای اربعین هم آمادگی همگانی را می‌طلبد. هر چه پیش‌ترمی‌رویم، ماه صفر به فصل گرم نزدیک‌تر می‌شود و امسال با توجه به تغییر آب و هوا و همچنین احتمال افزایش تعداد زائرین اربعین حسینی، نسبت به سال گذشته شرایط سخت‌تری خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
جا دارد یادی کنم از استادم جناب دکتر محمد علی عصاره زادگان که به عنوان تئوریسین آلاینده های بیولوژیک برای نخستین بار نقش هاگ قارچ ها و گرده گیاهان را برای بروز تنگی نفس بعد از باران در اهواز در افراد آلرژیک در روزنامه شرق در تاریخ آذرماه 1392 مطرح نمود و 3 سال بعد وزیر بهداشت سرانجام بدون اینکه نامی از این محقق ارزشمند ببرد نظریه ایشان را تایید نمود مصاحبه و نظریه ایشان در سایت شبکه جامع آلرژی در آدرس ذیل قابل دسترسی می باشد
http://allergycomnet.ir/3808
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار