معاون اداری و مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تا یک ماه و نیم دیگر از چند پروژه‌ در دانشگاه بهره‌برداری خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 22 September 2019

امین‌رضا نقره‌‌آبادی امروز، 31 شهریورماه در حاشیه بازدید معاون وزیر علوم از پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: اعتبارات پروژه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز بسیار متنوع هستند؛ برخی اعتبارات استانی، برخی ملی و برخی از طریق نفت هستند.

وی افزود: امروز از دانشکده مهندسی شیمی بازدید کردیم. ساخت این دانشکده حدود 70 درصد پیشرفت دارد که به سرعت در حال پیشروی است. همچنین آزمایشگاه مهندسی شیمی به طور کامل ساخته شد و برای تهیه امکانات آزمایشگاه، شرکت نفت قول تامین بودجه را داده است.

نقره‌آبادی ادامه داد: از دانشکده اقتصاد نیز بازدید داشتیم که پروژه آن حدود 20 درصد پیشرفت داشت اما از نظر منابع مالی هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین پروژه‌ دانشکده علوم زمین در سه فاز درحال انجام است که یکی از فازهای آن به دلیل کمبود اعتبارات مالی، متوقف شده است. برق رسانی برخی از پروژه‌ها نیز درحال انجام است.

معاون اداری و مالی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: همچنین چند پروژه در دانشکده هنر شوشتر به بهره‌برداری خواهد رسید و چند پروژه در دانشکده علوم آب تا آبان‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مرکز خلاقیت و نوآوری دانشگاه نیز در حال پیشروی است اما با مشکل تامین اعتبار مواجه است. این پروژه 70 درصد پیشرفت داشته است. همچنین در مجتمع‌های خوابگاهی علم‌الهدی و حضرت معصومه(س) نیز کارهایی از جمله ساخت سالن غذاخوری انجام شده است.

نقره‌آبادی در پایان گفت: تا یک ماه و نیم دیگر پروژه‌های دیگری نیز افتتاح خواهند شد. حدود 48 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار