فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه برخی از جانبازان حادثه تروریستی سال گذشته در جمع ما حضور دارند، گفت: خون شهدا مایه افتخار و مباهات ما است و سبب افزایش اقتدار ملی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 22 September 2019

سردار حسن شاهوار پور صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح استان خوزستان در اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار: ایستادگی و مقاومت مردم ما در دفاع مقدس در تاسی از حرکت امام حسین (ع) و عاشورا بود.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دشمنان حمله‌ها و هجمه‌های مختلفی را به کشور و مردم ما روا داشتند اما مردم ما هیچ‌گاه از نترسیدند و همیشه در برابر ظلم، تجاوز و حملات دشمنان با ایثارگری ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(ع) استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان از یادآوری پیروزی‌های نظام مقدس اسلامی ناراحت می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته حمله تروریستی توسط پلیدترین گروه‌های تکفیری صورت گرفت.

شاهوار پور در ادامه بیان کرد: امسال مجروحان و بازماندگان حادثه سال گذشته بیش از دیگر افراد اشتیاق حضور در برنامه را داشتند.

وی با عنوان اینکه بیش از ۱۷هزار شهید ترور در کشور وجود دارد، گفت: بیش از ۲۰۰هزار شهید برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده و همچنان ایستادگی کرده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) افزود: همه مردم در هر سمت و مقام دولتی و نظامی که هستند  به رغم مشکلات همواره متحد در برابر دشمنان و هجمه‌هایشان ایستادگی کرده‌ایم.

در این مراسم همچنین سردار عباس‌زاده فرمانده نیروی انتظامی خوزستان جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع و ایثارگری نیروهای مسلح، بسیج، ارتش و انتظامی بوده است.

وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح افزود: همانطور که ملاحظه می‌کنید نیروهای مسلح سپاه، ارتش و مرزبانی با اقتدار کامل در این همایش بزرگ حضور دارند.

فرمانده کل نیروی انتظامی عنوان کرد: رزمندگان با ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس داشتند توانستند با هر تهدیدی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی چیده میشد مقابله کنند.

وی افزود: همچنین با یاری مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح و وفادار، روزبه‌روز و با اقتدار و صلابت، خنثی کننده هر توطئه و تهدیدی در منطقه و جغرافیای جمهوری اسلامی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار