شریعتی: امروز جمله امام که می‌فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" تعبیر شده است. نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 22 September 2019

غلامرضا شریعتی امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در اهواز، اظهار کرد: امروز مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس است؛ روزی که نشان اقتدار و قدرت‌نمایی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: امروز روزی است که پس از 40 سال فراز و نشیب، جمهوری اسلامی به عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش عمق استراتژیک خود است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز آنچه دشمنان در ذهن خود برای کنترل و محدود کردن ایران طراحی می‌کردند، نقش برآب شده است.

وی ادامه داد: امروز جمله امام که می‌فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" تعبیر شده است. نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.

شریعتی با اشاره به حمله تروریستی سال گذشته در اهواز، گفت: سال گذشته حرکت مذبوحانه‌ای که انجام شد، اکنون با اقتدار پاسخ داده شد.

وی عنوان کرد: امروز با اقتدار تمام در مقابل مستکبران و کشورهای مختلف ایستاده‌ایم و از حریم خود و اسلام دفاع می‌کنیم و در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی‌آوریم. این کارها با برنامه‌ریزی و پشتوانه نظامی پیشرفته و علمی است.

استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: ما تحریم هستیم اما روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کنیم و از این رو است که این‌چنین نتیجه گرفته‌ایم. در گام دوم انقلاب برنامه‌های کشور را طی خواهیم کرد تا ایران به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا عرض‌اندام کند.

حجت الاسلام  و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در این آیین اظهار کرد: جنگ هشت ساله ای که صدام به مردم و کشور ما روا داشت، اتحاد یک جهان در برابر نظام نوپایی بود که در برابر ظلم و تاریکی ایستادگی کردند.

وی افزود: در این جنگ، استکبار و ۸۰ کشور دیگر به طور آشکارا و یا پنهان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را بسیج کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: نظام اسلامی که در آن زمان از کوچکترین امکانات بی بهره بود توانست در برابر ابر قدرت های پوشالی ایستادگی کند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: با رشادت و ایثارگری های مردم و رهبری امام خمینی(ره) توانستیم در برابر جهان استکبار ایستادگی کنیم و پیروز میدان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، سخت ترین هجمه ها و حمله ها را با ایستادگی و پیروزی به بهترین و شیرین ترین اتفاق ها و پیروزی ها تبدیل کردیم.

وی گفت: امروز نیز با مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات و حملات فرهنگی و اقتصادی پیروز و مشمول وعده خداوند متعال خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار