سردار حسن شاهوارپور:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دفاع مقدس دوران زرین ملت ایران است و دشمنان قصد دارند این دوران برجسته را از یاد مردم بیرون کنند به همین دلیل کمرنگ کردن ارزش های دوران دفاع مقدس را هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۷۸۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 20 September 2019

حسن شاهوارپور ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز، با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی ۳۱ شهریور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها و مقاومت ملت سرافراز و نیروهای مقتدر مسلح ایران اسلامی است که هموراه به عنوان برگ زرین تاریخ ملت ماست.

به گزارش"تابناک" وی افزود: هر آنچه که امروز از امنیت و عزت و اقتدار نصیب ملت ایران شده است را مدیون مقاومت‌ها و ایثارهای ملت ایران در آن روزهای سخت جنگ تحمیلی هستیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اهداف دشمن از شروع جنگ تحمیلی در ایران اسلامی، گفت: کمتر از ۱۹ ماه از عمر جمهوری اسلامی نگذشته بود، سازو‌کارهای نظام شکل نگرفته بود که همه دشمنان جمهوری اسلامی با اهداف شوم و پنهان خود که براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و با اهداف آشکار خود که قصد داشتند قسمتی از خاک پاک میهن را جداکنند، نفوذ و تجاوز خود را به خاک ایران اسلامی شروع کردند.

وی با اشاره به عملیات‌های موفقیت آمیز و غرورانگیز رزمندگان اسلام در آن سال ها که باعث شکست توطئه‌های دشمن در نقاط مختلف استان خوزستان شد، عنوان کرد: ملت ایران با رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی، با دست خالی و تجهیزات کم اما با تکیه بر باورها و ایمان خود این توطئه‌ها را پشت سر گذاشتند و نگذاشتند قسمتی از خاک میهن به دست متجاوز بیفتد.

وی با بیان اهمیت مقاومت و حفظ عزت ایران اسلامی در سخت ترین شرایط اظهار کرد: با وجود پیشنهادات دشمن بر مذاکره و پایان جنگ، اما ملت شیعه ایران، دانش آموختگان مکتب عاشورا و محرم با تکیه بر باور خود و رهنمون‌های حضرت امام، مقاومت و اقتدار را بر مذاکره ترجیح دادند و توانستند توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

شاهوارپور در ادامه گفت: ایستادگی و مجاهدت ملت ایران در جنگ تحمیلی یک روز و یک ماه و یکسال نبود، هر چه تجاوزات دشمن بیشتر می‌شد ایمان ملت بیشتر می‌شد و هوشیار‌تر می‌شدند و به هیچ عنوان برای دفع این تجاوز به دنبال تصمیمات مجامع بین المللی نبودند که اگر منتظر آن ها بودیم هرگز نمیتوانستیم عزت خود را بدست آوریم.

وی در پایان عنوان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از دوران زرین تاریخ ملت ایران است که دشمن با انواع حربه‌ها قصد دارد آن را از یاد ملت ما ببرد تا ایستادگی و مقاومت را فراموش کنیم و تسلیم شویم که به برکت خون شهدا این آرزو را به گور خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار