با پیوستن حامد حدادی به ترکیب تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، این تیم با 5 ملی‌پوش در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 20 September 2019

باشگاه پالایش نفت آبادان با حامد حدادی، ستاره اهوازی بسکتبال اسیا برای حضور در ترکیب این تیم برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا به توافق نهایی رسید.

حدادی از روز گذشته در تمرینات نماینده آبادان شرکت کرده و امروز همراه با کاروان این تیم عازم بانکوک پایتخت تایلند خواهد شد.

پیش از این، نفتی‌ها با محمد حسن‌زاده، آرن داودی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی، به عنوان چهار بازیکن کمکی در جام باشگاه‌های آسیا به توافق دست یافته بودند.

بدین ترتیب، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی و بازیکنانی که فصل آینده در لیگ برتر در عضویت این تیم به میدان خواهند رفت، در جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد.

این رقابت‌ها از دوم مهرماه در بانکوک آغاز خواهد شد و نماینده کشورمان با تیم‌های المحرق بحرین، هایتک سیتی تایلند و فابون بریوز چین تایپه همگروه است.

در گروه دوم این مسابقات نیز، آلوارک ژاپن، هیوندای موبیز کره جنوبی، الریاضی لبنان و گواندانگ تایگرز چین، طی روزهای دوم تا هفتم مهرماه به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: فارس
برچسب ها: حامد حدادی ، بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار