سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به بازیکنان گفتم که تراکتور را فراموش کنند چرا که بازی با صنعت نفت کاملا متفاوت است و امتیاز گرفتن در آبادان برای ما بسیار مهم است.
کد خبر: ۷۸۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 20 September 2019

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: فردا با تیم کاملا متفاوتی از صنعت نفت تقابل خواهیم داشت که بر خلاف سال‌های گذشته که لیگ را به  خوبی آغاز می‌کردند، نتایج قابل قبولی داشته‌اند.

وی ادامه  داد: نتایج این تیم نشان می‌دهد که بهتر از ما عمل کرده‌اند و در بازی پرسپولیس این تیم می‌توانست با یک تساوی میدان را ترک کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: در کل بازی سختی را بین دو تیم پیش‌بینی می‌کنم و با شناختی که از مربی تیم حریف و نحوه تدارک تمامی مربیان کروات دارم، قطع به یقین تیم دونده  هستند و می‌خواهند در خانه امتیاز لازم را بگیرند.

منصوریان با تأکید بر این موضوع که شرایط ما هر روز بهتر می‌شود، یادآور شد: در دیدار با تراکتور به نقاط امیدواری رسیدیم اما دقیقاً بعد از آن بازی به بازیکنان گفتم که تراکتور را فراموش کنند چرا که بازی با صنعت نفت کاملا متفاوت است و امتیاز گرفتن در آبادان برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امیدوارم هر کسی که استحقاق پیروزی در این دیدار را داشته باشد، برنده این مسابقه شود، گفت: فوروارد نیجریه‌ای ما به این بازی خواهد رسید، اما ارسلان مطهری همراه با ما به آبادان نیامده است، اما خدا را شکر می کنیم که آن ضربه مهلک از پیش‌بینی ما دور بود و این بازیکن دچار پارگی رباط نشده است و این بازیکن به بازی استقلال خواهد رسید. همچنین سه بازیکن سرباز تیم نیز همراه تیم هستند و خلعتبری احتمالا از هفته آینده تیم را همراهی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار