فولاد در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف شهرخودرو مشهد می رود و نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به ترتیب رو در روی تیم های سپاهان و ذوب آهن قرار می گیرند.
کد خبر: ۷۸۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 20 September 2019

هفته چهارم لیگ برتر کشور امروز آغاز می شود که شاگردان جواد نکونام در یک بازی خارج از خانه با تیم یحیی گل محمدی دیدار می کنند، نفت مسجدسلیمان میهمان سپاهان است و شاگردان اسکوچیچ به مصاف ذوب آهن می روند.

شهر خودرو – فولاد

شاگردان نکونام که هفته گذشته موفق شدند تیم پرمهره و متمول سپاهان را در خانه متوقف کنند، فردا تیم صدرنشین شهرخودرو را پیش رو دارند. فولاد که تا این هفته از مسابقات نتوانسته به برد برسد و تنها دو امتیاز دارد و تا حدودی نیز فشار هواداران را احساس می کند، در بازی با شهر خودرو تنها چشم به سه امتیاز دارد.

فولادی ها برابر تیم یحیی گل محمدی که در سه بازی گذشته خود به پیروزی رسیده است، کار چندان آسانی ندارند اما فولاد نشان داده که همیشه در بازی های سخت توانایی کسب امتیاز را دارد.

فولاد از ساعت 19:00 در ورز شگاه امام رضا میهمان شهر خودرو مشهد است.

سپاهان – نفت مسجدسلیمان

شاگردان تارتار هفته گذشته بازی جان دار و قابل قبولی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشتند و در حالی که با یک گل از حریف تهرانی خود عقب بودند، با به ثمر رساندن یک گل به بازی برگشتند و توانستند با کسب یک امتیاز از زمین خارج شوند.

این هفته نفتی ها باید در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهانی بروند که از نظر مالی و مهره ای اصلا قابل قیاس با مسجدسلیمانی ها نیست ولی آن چه نفت امسال را نسبت به نفت سال گذشته متفاوت نشان داده، تلاش بسیار این تیم و پاس نکشیدن آن تا دقایق پایانی بازی است و بر این اساس نیز پیش بینی می شود که هواداران نفت بازی زیبایی را از این تیم برابر سپاهان مدعی خواهند دید.

نفت مسجدسلیمان از ساعت 19:30 در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

نفت آبادان – ذوب آهن

نفتی ها هفته گذشته علی رغم بازی خوبی که در آزادی برابر پرسپولیس قهرمان فصل گذشته به نمایش گذاشتند، با یک گل مغلوب این دیدار شدند تا نتوانند روند خوب دو هفته قبل خود را ادامه دهند. نفت دو دوهفته ابتدایی لیگ موفق به شکست فولاد شده بودند و برابر نفت آبادان به تساوی رسیده بودند.

نفت این هفته ذوب آهنی را پیش رو دارد که تا این جای رقابت ها تنها به دو امتیاز دست پیدا کرده است و برای برد و رسیدن به اولین سه امتیاز به آبادان می آید. ذوب آهن نیز روی این بازی و کسب سه امتیاز آن همانند نفت حساب ویژه ای باز کرده است ولی منصوریان و شاگردانش خوب می دانند که در ورزشگاه آبادان و برابر هواداران این تیم اصلا بازی راحتی ندارند.

برگ برنده تیم اسکوچیچ در بازی با ذوب آهن، هواداران آبادانی هستند که با شور و هیجان خاصی به حمات از تیم خود می پردازند. هواداران نفت هفته گذشته نیز در آزادی با سر و صدای زیادشان و حمایت از تیم خود، کار را برای تیم پرسپولیس سخت کرده بودند.

نفتی ها از ساعت 19:45 میزبان ذوب آهن هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار