عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در مانور دفع آبهای سطحی گفت: پیرو دستور شهردار اهواز و تاکیدات ایشان، امروز مانور دفع آبهای سطحی با هدف هماهنگی و انسجام بین دستگاههای مختلف خدماتی در سطح شهر اهواز از قبیل شهرداری اهواز، شرکت آبفای اهواز، اورژانس و شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 20 September 2019

عالیپور معاون خدمات شهری در حاشیه این مانور گفت: پیرو دستور شهردار اهواز و تاکیدات ایشان،روز گذشته مانور دفع آبهای سطحی با هدف هماهنگی و انسجام بین دستگاههای مختلف خدماتی در سطح شهر اهواز از قبیل شهرداری اهواز، سازمانآتش نشانی و خدمات ایمنی, شرکت آبفای اهواز، اورژانس و شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار می شود.

وی تاکید کرد: اگرچه ما در شهرها و کلانشهرها مدیریت واحد شهری نداریم، اما با این قبیل اقدامات سعی داریم به سمت مدیریت هماهنگ شهری گام برداریم.

علیرضا عالیپور با اشاره به جزییات برنامه گفت: پس از برنامه ریزی لازم، تشکیل این جلسات مکرر هماهنگی و آمادگی، امروز شاهد حضور 320 نفر از نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری مناطق هشتگانه شامل نیروهای فضای سبز، رفت و روب، پسماند و ...که در هنگام بارندگی جهت دفع آبهای سطحی تغییر ماموریت می دهند و همچنین بالغ بر 120 دستگاه ماشین آلات از قبیل انواع مکنده، تانکر، انواع پمپ SP، جرثقیل، مکش و... و تجهیزات دستی از قبیل خطرنما، لباس های فرم و...با انسجام مناسب برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز به بخش عملیاتی این مانور اشاره کرد و گفت: این نیروها هم اکنون به نقاط آبگرفتگی فرضی رفته و با تجهیزات و امکانات موجود آمادگی خود را با دفع این آبگرفتگی در حداقل زمان ممکن محک می زنند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات در حال انجام برای آمادگی برای فصل بارندگی بیان کرد: لایروبی شبکه فاضلاب از رسوبات که در سال های گذشته به دلایل مختلف انجام نشده بود با همکاری شهرداری اهواز با اعتبار 20 میلیارد ریال و همچنین شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال انجام است.

عالیپور ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب اهواز با حمایت استاندار محترم خوزستان در حال انجام پروژه های خوبی در 13 محور اصلی و بحرانی از قبیل خیابان انقلاب، کوی علوی، پردیس، مجاهد، کیانشهر، خیابان دانیال کوی ملت و... است که اگر این پروژه ها به موقع به بهره برداری برسد، حداقل 70 درصد از نارضایتی شهروندان در این مناطق در خصوص این مشکل مرتفع می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در پایان ابراز امیدواری کرد: با همت و هماهنگی ارگانهای اجرایی در شهر، امسال در هنگام نزول رحمت الهی با مشکل حادی در خصوص آبگرفتگی ها مواجه نباشیم.

برگزاری مانور دفع آبهای سطحی در اهواز

 

برگزاری مانور دفع آبهای سطحی در اهواز

 

برگزاری مانور دفع آبهای سطحی در اهواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار