جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا؛
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بر لزوم هماهنگی بین پلیس و موکب داران در جانمایی این ایستگاه های خدمات دهی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 19 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محسن فتحی زاده در نشست قرارگاه اربعین در مهران اظهار داتش: مرز مهران اصلی ترین مرز تردد عتبات عالیات است و در سال‌های گذشته بیش از ۶۰ درصد تردد زائران را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به لغو روادید که موجب توسعه عملیات اربعین حسینی خواهد شد مسئولیت ما هم افزایش خواهد یافت.  ویافزود: پیش بینی می شود تردد خودروهای شخصی در مسیر مهران امسال به مراتب افزایش چشمگیری داشته باشد.  فتحی زاده بیان داشت: باید ایمنی مسیرها را مهیا کنیم و مکان هایی مناسب را برای استراحت زائران و پارک خودروها مد نظر قرار دهیم.

  جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: برقراری امنیت پارکینگ ها باید با برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد تا زائران بتوانند با خیال آسوده از این پارکینگ ها استفاده کنند .

وی اضافه کرد: با توجه به حضور بی شمار زائران و ورود و خروج آنان از این مرز، بایستی توجه بیشتری در بحث تکمیل زیرساخت ها استان ایلام صورت گیرد و نیروی انتظامی تیم های توانمند خود را در این پایانه مرزی مستقر خواهد کرد.

  سردار فتحی زاده گفت: موکب داران، با نیروی انتظامی در جانمایی ها و ترددها هماهنگی لازم داشته باشند تا پلیس بتواند بیش از پیش در راستای تامین امنیت زائران موفق باشد 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: ایمن سازی مسیر ایلام به مهران بسیار مهم است و مقداری از عملیات عمرانی آن باقی مانده است که باید با توجه به فرصت محدود باقی مانده تا کنگره عظیم اربعین حسینی در اولویت قرار گیرد تا هر چه سریعتر این محور برای تردد زائران ایمن شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار