فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه احشام خبر داد و گفت: اعضای این باند به ۷ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان‌های شازند و خرم‌آباد اعتراف کردند
کد خبر: ۷۸۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 19 September 2019

باند سارقان مسلح احشام در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند/اعتراف به 7 فقره سرقت در خرم‌آباد و شازند

حسن مفخمی شهرستانی ظهار کرد: در روز‌های نخستین شهریورماه امسال با وقوع سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستا‌های شهرستان شازند، بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس شازند، تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از یک باند ۳ نفره سرقت که در یکی از روستا‌های شهرستان لرستان ساکن بودند، به دست آمد و با همکاری پلیس لرستان، تحقیقات نامحسوس پلیس برای دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده مشخص شد که اعضای این باند در حال برنامه‌ریزی سرقتی دیگر در استان مرکزی هستند که سرانجام سارقان در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان یک قبضه سلاح شکاری کشف و توقیف شد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اعتراف دستگیرشدگان به چندین سرقت مسلحانه در شهرستان‌های خرم‌آباد و شازند گفت: با توجه به اسناد و مدارکی که در مراحل رسیدگی به پرونده اعضای این باند سرقت به دست آمد، سارقان به ۵ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان خرم‌آباد، ۲ سرقت مسلحانه احشام در شازند و یک سرقت منزل در تهران اعتراف کردند.

وی با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس از اعضای این باند گفت: دستگیرشدگان با دستور مرجع قضائی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: خطر قرمز پلیس استان هرگونه اخلال در نظم و آرامش شهروندان است و هنجارشکنان بدانند که پلیس با هرگونه اقدام در جهت سلب آرامش عمومی با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار