رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان، با بیان اینکه استفاده از مدیران غیربومی علت افول صندوق کارآفرینی امید در این استان است، گفت: این صندوق دیگر کارآمدی گذشته را ندارد.
کد خبر: ۷۸۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 19 September 2019
مدیران غیربومی عامل افول صندوق کارآفرینی امید در سمنان/ از وزیر انتقاد کنیم، به فهرست سیاه می‌رویم!

رستم سعداللهی ، درباره عملکرد صندوق کارآفرینی امید در این استان اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در استان در زمان مدیریت آقای چتری کارنامه درخشانی داشت.

وی ادامه داد: با تغییر مدیریت، عملکرد این صندوق رو به افول رفته؛ در صورتی که همان صندوق، قانون و تشکیلات وجود داشته است.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با تأکید بر اینکه نمی‌دانیم چرا صندوق کارآفرینی امید در این استان به این روز افتاده است، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید در سمنان کارآمدی و کارکرد گذشته را ندارد و یک‌صدم عملکرد مدیریت قبل را تا امروز ندیده‌ایم.

سعداللهی با اشاره به اینکه علت عملکرد ضعیف صندوق کارآفرینی امید در استان سمنان استفاده از مدیران غیربومی است، اضافه کرد: مدیران غیربومی دلشان برای استان نمی‌سوزد؛ آنها می‌آیند حقوقی می‌گیرند و بعد از مدتی هم می‌روند و خودشان را برای استان به آب و آتش نمی‌زنند.

وی بیان کرد: اگر مدیران بومی باشند، خودشان را به آب می‌زنند و می‌گویند اگر هم خیس شدیم، اشکال ندارد؛ وقتی مدیر احساس ‌کند اگر به آب بزند، خیس می‌شود و این بد است، در نتیجه کاری نمی‌کند.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با تأکید بر اینکه از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در این استان در دوره اخیر رضایت چندانی حاصل نشده است، اضافه کرد: متأسفانه از هیچ وزیری نباید انتقاد کنیم؛ اگر انتقاد کردیم، جزو لیست سیاه قرار می‌گیریم.

سعداللهی با اشاره به اینکه بخشی از ناکارآمدی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عملکرد صندوق کارآفرینی امید ریشه دارد، تصریح کرد: اگر وزیر مربوطه کارآمد بود، قطعاً این صندوق هم کارآمد می‌شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار