طی احکامی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی «سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک» و «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان» منصوب شدند
کد خبر: ۷۸۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 19 September 2019

انتصاب سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

 
 
انتصاب سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک
 بر اساس این حکم دکتر احسان مومنی به سمت «سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک» منصوب و از زحمات و تلاش‌های دکتر حمید سرلک در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر شد.

در حکم صادره آمده است: باعنایت به تخصص و شایستگی جنابعالی، بدین وسیله شما را به عنوان «سرپرست دانشکده دندانپزشکی» منصوب می‌نمایم؛ امید است با برنامه ریزی و تلاش جنابعالی و سایر اساتید و همکاران شاهد ارتقاء بیش از پیش علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی باشیم؛ ضمناً  اختیارات اینجانب در خصوص ماده ۴۴ آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اعم از اعتبارات جاری، عمرانی، اختصاصی و ردیف‌های متمرکز به جنابعالی تفویض می‌گردد، تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی به انجام امور محوله بپردازید.

گفتنی است دکتر احسان مومنی متخصص بیماری‌های دهان و فک و صورت و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک می‌باشد و پیش از این نیز سابقه ریاست این دانشکده را در کارنامه دارد.

انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان

انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان

طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان» منصوب شد.

 بر اساس این حکم دکتر نبی بابایی به سمت «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان» منصوب و از زحمات و تلاش‌های دکتر اکبر زمانی در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر شد.

در حکم صادره آمده است: با عنایت به تخصص و تعهد جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان» منصوب می‌شوید؛ لازم است با بهره گیری از تمام توانمندی و تجارب فردی، توان تخصصی و کارشناسی مراکز و حوزه‌های مرتبط و ایجاد وفاق و همدلی و رعایت قانون گرایی و اعتدال از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقاء آن شبکه گام بردارید؛ ضمناً اختیارات اینجانب درمورد اعتبارات ماده ۴۴ آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اعم از اعتبارات جاری، عمرانی، اختصاصی و ردیف‌های متمرکز به جناب عالی تفویض می‌گردد، تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی و هماهنگی اینجانب به انجام امور محوله بپردازید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار