با تاکید ویژه استاندارمازندران و پی گیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رایزنی های لازم برای تکمیل پروژه تالار بزرگ فرهنگ و هنر ساری توسط غلامی رییس سازمان برنامه و بودجه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۷۸۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸ 19 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، در نشستی مشترک با حضور دکتر لادن حیدری معاون توسعه و‌منابع انسانی وزیر ارشاد، غلامی رییس سازمان مدیریت و‌برنامه ریزی مازندران و عباس زارع مدیر کل ارشاد که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد هماهنگی و رایزنی های لازم در خصوص تکمیل تالار فرهنگ و‌ هنر ساری که بزرگ ترین تالار فرهنگی هنری شمال کشور است و ۱۲ سال از آغاز ساخت آن می گذرد، انجام شد.

در این نشست که برای نخستین بار با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد مقرر شد تکمیل این پروژه مهم فرهنگی استان ، از اعتبارات عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از محل بودجه متوازن استانی همچنین سفر استانی ریاست محترم جمهور به مازندران اجرا شود.

شایان ذکر است تالار مرکزی فرهنگ و هنر ساری که کار ساخت آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شده ، دارای ۱۲۹۶ مترمربع زیربنا،سالن آمفی تاتر ۱۰۰۰ نفره ، سالن سینما ، سالن ویژه کودکان و نوجوانان ، نگارخانه، گالری و اتاق هایی برای برپایی کارگاهای آموزشی است که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار