نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان:
حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌پور با اشاره به ارادت ویژه شیعیان هندوستان نسبت به مقام معظم رهبری، افزود: مقلدین ایشان بسیار گسترده و بسیاری از آن‌ها فدوی انقلاب هستند و پیام انقلاب در آن‌ها بسیار اثر کرده است؛ از این جهت وقتی که سیل در این استان و استان‌های لرستان و گلستان جاری شد و موجب خرابی‌ها و خسارت‌های بسیار زیادی شد، بسیاری از مردم شریف مسلمان هندوستان اظهار همدردی کردند، پیام‌های مختلفی دادند و به صورت خودجوش کمک‌هایی را جمع‌آوری کردند.
کد خبر: ۷۸۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 18 September 2019

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌پور امروز، 27 شهریورماه با حضور در خوزستان، اظهار کرد: مردم مسلمان هندوستان 250 میلیون نفر هستند که از این تعداد 40 میلیون نفر را شیعیان تشکیل می‌دهند. این افردا دلبستگی زیادی به انقلاب اسلامی ایران دارند، علاقه دارند، عشق می‌ورزند و ایران را به عنوان خانه خودشان می‌دانند.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به ارادت ویژه شیعیان هندوستان نسبت به مقام معظم رهبری، افزود: مقلدین ایشان بسیار گسترده و بسیاری از آن‌ها فدوی انقلاب هستند و پیام انقلاب در آن‌ها بسیار اثر کرده است؛ از این جهت وقتی که سیل در این استان و استان‌های لرستان و گلستان جاری شد و موجب خرابی‌ها و خسارت‌های بسیار زیادی شد، بسیاری از مردم شریف مسلمان هندوستان اظهار همدردی کردند، پیام‌های مختلفی دادند و به صورت خودجوش کمک‌هایی را جمع‌آوری کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان تصریح کرد: این کمک‌ها توسط کسانی صورت گرفت که خودشان هم نیازمند هستند ولی به لحاظ عشق و علاقه‌ای که به ایران و مردم شریف این سرزمین دارند، این کمک‌ها را خودجوش جمع‌آوری کردند و در اختیار ما قرار دادند که بسیار قابل توجه است؛ هم از لحاظ مقدار و هم از نظر اینکه این مبالغ براساس عشق و محبت و یک نوع اظهار همدردی جمع شده است.

وی مردم خوزستان را مردمی غیرتمند و شجاع توصیف کرد و گفت: این مردم به گردن همه ما حق دارند؛ در دوران دفاع مقدس در عین حالی که خسارت‌های زیادی دیدند، غیرتمندانه ایستادند و از کشور و انقلاب دفاع کردند و از این جهت این مردم قابل ستایش هستند و این کمک‌ها در واقع چیز خاصی نیست، فقط می‌خواستیم بگوییم که شیعیان هندوستان هم به فکر شما هستند و آن طرف دنیا هم پیام انقلاب رسیده و آن‌ها هم اظهار همدردی کردند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌پور بیان کرد: در استان خوزستان یک بخش از کمک‌ها در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و امروز سنگ بنای 150 خانه گذاشته می‌شود و یک بخش هم در اختیار حوزه سلامت و بهداشت قرار گرفت که در قالب آن امروز کار ساخت سه مرکز بهداشت آغاز می‌شود و در واقع کمکی است به مردم شریف این استان و برای همیشه یاد و خاطره این همدردی‌ها و همدلی‌ها باقی خواهند ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار