در پی عدم تمایل تیم‌داری آویسا در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور؛
بانوی فوتبالیست خوزستانی با اشاره به عدم تمایل تیم‌داری آویسا در لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: مطمئنم خدا اشک و آه این دختران را بی‌جواب نمی‌گذارد و این مسوولان یک روز در جایی جواب این نامهربانی‌های خود را خواهند گرفت.
کد خبر: ۷۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 18 September 2019

نسترن رجایی در خصوص عدم تمایل باشگاه آویسا برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: تیم آویسا مقتدرانه و بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور را به دست آورد. اما تنها چیزی که از این تورنمنت نصیب ما شد، چهار عکس و جام قهرمانی بود که از کرج تا اهواز به یدک کشیدیم. البته از خانم عبدالوند مدیرعامل باشگاه آویسا به خاطر جسارتی که به خرج داد و برای حضور در لیگ یک پا پیش گذاشت، تشکر می‌کنم. تیم با امکانات و هزینه بسیار خوب در مسابقات شرکت کرد و مشکلی هم وجود نداشت ولی وقتی در فاز قهرمانی لیگ یک بودیم، به یک‌باره خانم عبدالوند اعلام کرد که در لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کند.

وی افزود: ما علت را جویا شدیم ولی جواب درستی دریافت نکرده‌ایم و همچنان باشگاه ما را به سمت اداره‌کل ورزش خوزستان و این اداره‌کل ما را به سمت باشگاه آویسا پاس‌کاری می‌کند. من نمی‌دانم چه قول و قرارهایی بین باشگاه آویسا و اداره‌کل ورززش و جوانان خوزستان رد و بدل شده بود که نقض یکی از این قول‌ها از طرف باشگاه یا اداره‌ کل باعث شد که همه چیز خراب شود. اما مسوولان اداره‌کل و باشگاه آویسا باید بدانند که ما بچه‌های تیم، نه آجر، نه سنگ و نه سیمان بودیم که این‌گونه با ما معامله کردند. تک‌تک صحبت بازیکنان تیم این است که ما بازی خوردیم.

این بانوی فوتبالیست با اشاره به رایزنی بازیکنان تیم با مسوولان مختلف استانی برای حمایت از تیم، اظهار کرد: ما دیگر باید به کدام ارگان برویم و بخواهیم که از ما حمایت کنند؟ ما حتی پیش آقای یوسفی، نماینده مردم اهواز و عضو فراکسیون ورزش نیز رفتیم. روز گذشته به استانداری خوزستان هم مراجعه کردیم اما حاضر نشدند نامه‌ای را که در خصوص وضعیت تیم و این‌که ما خواستار حمایت جهت شرکت در لیگ برتر هستیم را حتی نگاه کند. ما همیشه به استاندار به عنوان یک حامی نگاه کرده‌ایم ولی در این چند سال شاهد حمایت او نبوده‌ایم ولی اکنون از او انتظار داریم که ما را ببیند و از دختران خوزستانی حمایت کند. عدم حمایت او واقعا ما را ناراحت کرده است. ما حتی پیش خانم موسوی معاون بانوان استاندار خوزستان نیز رفتیم و جوابی دریافت نکردیم.

وی با بیان این‌که واقعا از باشگاه آویسا و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گله‌مند هستم، گفت: مسوولان این باشگاه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به هر نحوی کنار کشیدند و هیچکدام از این مسئولان نمی‌تواند بگوید من توجه لازم را داشته‌ام. واقعا از باشگاه آویسا گله‌مند هستم؛ یا از همان اول در لیگ یک شرکت نمی‌کرد یا اکنون که تیم لیگ برتری شده است به کار خود ادامه دهد. تنها کاری که اکنون باشگاه آویسا انجام داده، این است که استان خوزستان را در فوتبال بانوان بی‌اعتبارتر کرد. سایر بازیکنان خوزستانی می‌گویند ما بعد از چند سال کمی دیدمان به فوتبال بانوان بهتر شده بود. که اکنون هم به این صورت شد و نگاه‌مان بدتر هم شد.

این فوتبالیست بیان کرد: "من نمی‌توانم کاری برای شما انجام بدهم"، جوابی بوده است که در طی این مدت در پی رایزنی‌های‌مان شنیده‌ایم. زمانی که به درب استانداری رفتیم تا از استاندار بخواهیم به ما کمک کند و موفق به دیدار او نشدیم، بازیکنان تیم اشک ریختند. تیم‌های دیگر و حتی فدراسیون وقتی می‌شنوند که قهرمان لیگ یک نمی‌خواهد در لیگ برتر شرکت کند، خنده‌شان گرفته است. اصلا نگاه لازم به ورزش بانوان خوزستان نبوده است و حرف‌های مسوولان تنها در حد حرف بوده است. اکنون همان مسوولانی که می‌گفتند می‌خواهیم برای بانوان کار انجام دهیم، کجا هستند؟ بانوان فوتبال خوزستان سال‌ها است در حسرت بازی کردن در چمن مرده‌اند. من می‌خواهم یک نفر به من بگوید بالاترین مقام در استان خوزستان چه کسی است

وی عنوان کرد: نه استاندار و نه نمایندگان جواب ما را نمی‌دهند. چرا هیچ کسی با ما همکاری نمی‌کند؟ وظیفه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان است که از ما حمایت کند. تمام تیم‌های لیگ برتری که اسپانسر ندارند، مدیرکل اداره‌کل ورزش و جوانان آن استان‌ها پیگیر جذب اسپانسر است تا مبادا سهمیه استان حذف شود، آن موقع ما خیلی راحت در استقلال خوزستان سهمیه را از دست دادیم و اکنون نیز در باشگاه آویسا شاهد این موضوع هستیم. این همه شرکت و ارگان در خوزستان وجود دارد، یعنی یکی از این‌ها نمی‌تواند اسپانسر یک تیم فوتبال بانوان خوزستان باشد؟

رجایی عنوان کرد: چرا باید توجهات فقط به فوتبال آقایان باشد؟ کل هزینه‌ای که صرف یک تیم بانوان خواهد شد به اندازه نصف دستمزد یک فوتبالیست آقا در لیگ برتر است. وقتی به مسوولان مراجعه می کنیم که برای ما کاری انجام دهند، می‌گویند "ما نمی‌دانیم چه کار کنیم"، وقتی شما مسوول نمی‌دانید باید چه کار کنید، پس ما می‌دانیم. این منطق کسانی است که پشت میز نشسته‌اند.

وی با بیان این‌که مطمئنم اشک و آه این دختران را خدا بی‌جواب نمی‌گذارد، گفت: این مسوولان یک روز در جایی جواب این نامهربانی‌های خود را خواهند گرفت. بازیکنان تیم ما هنوز امیدوارند تا بتوانند در لیگ برتر شرکت کنند. خواهش می‌کنم کسانی که صدای من را می‌شنوند به ما کمک کنند.

این فوتبالیست خاطرنشان کرد: من از بازیکنانی که در لیگ یک به خاطر اعتبار خانم سلیمانی سرمربی تیم آویسا که مربی شناخته شده‌ای است، صادقانه تلاش کردند، تشکر می‌کنم ولی در نهایت شرمنده آن‌ها شدیم زیرا تا آخرین لحظه منتظر تیم آویسا ماندند و در حالی که پیشنهادهایی داشتند، به آن‌ها نه گفتند تا با آویسا باشند، اما بعد هم که تیم آویسا حضورش در لیگ منتفی شد. حتی یکی از بازیکنان ملی‌پوش که قرار بود به تیم آویسا بیاید و منتظر تیم‌داری این باشگاه بود به سرمربی تیم پیام داد که واقعا کار زشتی انجام دادین که من این همه منتظر ماندم و بعد می‌گویید تیم‌داری منتفی شده است. من از دانشگاه و از تیم دیگری که می‌توانستم به عضویت آن درآیم، عقب ماندم.

وی عنوان کرد: وقتی که ما با جام قهرمانی به اهواز برگشتیم، دریغ از یک تجلیل برای دلخوشی دختران این استان. واقعا تعجب می‌کنم چطور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان وارد جلسه‌ای می‌شود، قول و وعده‌ای می‌دهد و این قدر با اطمینان صحبت می‌کند که خیال‌مان را راحت می‌کند ولی بعد به طرز عجیبی می‌گوید چیزی به من مربوط نیست. آقای حیدری واقعا چرا این گونه رفتار می‌کنید؟

رجایی در پایان گفت: از وقتی که آقای آذری مدیرعامل باشگاه فولاد شده است، روزنه‌هایی در دل بازیکنان تیم به وجود آمده است زیرا زمانی که آقای آذری در باشگاه ذوب آهن بود، تیم بانوان این باشگاه نیز در لیگ برتر حضور داشت و نتایج خوبی هم به دست آورد. او به بانوان بها داده است و امیدوارم برای تیم‌داری فولاد در لیگ برتر متقاعد شود. از آقای علی‌محمدی مدیرعامل شرکت فولاد هم می‌خواهم حمایت کند تا تیم خوزستان در لیگ برتر شرکت کند. از آقای آذری هم که یک مدیرعامل موفق است، می‌خواهم به بانوان فوتبالیست خوزستانی اهمیت دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار