مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اعلام راه‌اندازی 14 سایت برای افزایش کیفیت ارتباطات در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، به ارائه خدمات ارتباطی مطلوب و با کیفیت به زائرین اربعین حسینی (ع) در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 19 September 2019

علی صالح نساج در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی (ع) با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده حوزه ICT در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از نصب و راه‌اندازی 14 سایت ارتباطی سیار توسط اپراتورهای همراه اول و دوم در هر دو پایانه مرزی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد 4 سایت پرتابل شرکت ارتباطات سیار به صورت ثابت در هر دو پایانه راه‌اندازی شوند.

وی در این جلسه خواستار همکاری بیشتر دیگر دستگاه‌های اجرایی استان با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و کلیه اپراتورهای تلفن همراه جهت ارتباطات پایدار شد.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خوزستان با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در جهت رفاه حال زائرین اربعین حسینی انجام شده است، بر ارائه خدمات ارتباطی مطلوب و با کیفیت در ایام زیارت میلیونی اربعین در دو بخش تلفن همراه و اینترنت تاکید کرد.

صالح نساج با اشاره به حضور زائرین در ورودی پایانه‌های مرزی و همپوشانی شبکه ارتباطی با کشور هم مرز، گفت : برای جلوگیری از هزینه‌های ناخواسته رومینگ به هنگام استفاده از تلفن همراه، زائرین باید وضعیت انتخاب شبکه موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج و در حالت دستی قرار دهند و این امر از سوی اپراتورهای تلفن همراه بصورت پیامک و نصب بنر در ورودی پایانه‌های مرزی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار