نصیریان دوست با انتقاد به رای کمیته انضباطی:
مدیرعامل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با انتقاد نسبت به تصمیم کمیته انضابطی مبنی بر محرومیت نفت از سه بازی خانگی بدون حضور هواداران، گفت: آقای حسن‌زاده تمام تیم‌ها را یکسان ببینید. اگر بخواهند سر تیم مظلوم نفت را ببرند در لیگ شرکت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۷۸۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 18 September 2019

مهران نصیریان‌دوست با گله‌مندی و انتقاد نسبت به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت نفت از سه بازی خانگی بدون حضور هواداران پس از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد: از این رای در تعجب هستم و سوالم از آقای حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی این است که بر چه اساسی و چگونه وقتی هنوز گزارشی به دست او درخصوص اتفاقات نرسیده بود، در شب بازی حکم صادر می‌کند و بعد تیم ما از سه بازی با حضور هواداران محروم می‌شود؟ با چنین تصمیمی بهتر است ما دیگر در لیگ برتر شرکت نکنیم.

وی با بیان این‌که اگر قصدشان برگزاری لیگ تنها برای چند تیم خاص است به صورت واضح بگویند تا از لیگ کنار بکشیم، افزود: در پایان دیدار با استقلال، تماشاگران تیم میهمان که از تساوی ناراحت بودند علیه تیم خود شعار دادند و آیا باشگاه ما مقصر این شعارها است؟ ما به تساوی رسیدیم و هوداداران‌مان از نتیجه و نوع بازی تیم رضایت داشتند و تیم را هم تشویق کردند.

نصیریان‌دوست عنوان کرد: ما در حالی پا به لیگ گذاشتیم که از نظر بودجه تفاوت بسیاری با خیلی از تیم‌ها داریم و اگر فدراسیون و کمیته انصباطی بخواهد حق ما را ضایع کند و سر تیم مظلوم ما بریده شود، به هیچ عنوان حاضر به شرکت در ادامه لیگ نیستیم. ما از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد و از آقای تاج می‌خواهم نگذارد حق ما ضایع شود و به موقع و پیش از این‌که حق نفت‌مسجدسلیمان ضایع شود، به این موضوع ورود کند.

وی عنوان کر: مگر آقایان بازی فینال جام حذفی و اتفاقات بدتری که در فوتبال کشور رخ داده است را فراموش کرده اند که فقط تماشاگران ما را محروم می‌کنند؟ در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریب کم رخ نداده است و چرا کمیته انضباطی آن موقع این قدر زود تصمیم نگرفت؟ از آقای حسن‌زاده می‌خواهم نگاه یکسانی به تمام تیم ها داشته باشد تا حق تیم‌های شهرستانی ضایع نشود. همه خوب می‌دانند که تیم‌هایی همچون نفت‌مسجدسلیمان، امید مردمان شهرشان هستند ولی اگر قرار باشد به این شکل با تیم ما رفتار کنند با چه امیدی باید به کارمان در لیگ برتر ادامه دهیم؟ مسوولان با چنین تصمیم‌هایی در واقع مردم یک شهر را دلسرد و بی‌انگیزه می‌کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان همچنین درباه درگیری یکی از هواداران با اعضای تیم استقلال، گفت: گویا پدر یکی از هواداران کم سن و سال تیم استقلال از آقای زرینچه درخواست می‌کند که فرزند او را به رختکن استقلال ببرد تا بازیکنان این تیم را ببیند. وقتی این کودک به رختکن استقلال می‌رود، خود استقلالی‌ها مانع از ورود او به رختکن می‌شوند و همین باعث عصبانیت پدر این کودک می‌شود. آیا ما مقصر این کار هستیم؟ بهتر است که از هر چیزی برای بریده شدن سر تیم نفت‌مسجدسلیمان استفاده نکنند و اگر نگاه‌شان فقط به چند تیم خاص است، خیلی راحت به ما بگویند تا از لیگ کنار برویم.

وی با طرح این سوال که مگر ما باید تاوان ناکامی‌‌های استقلال در هفته‌های اخیر را بدهیم، گفت: اگر رای کمیته انضباطی این است که هواداران نفت به استادیوم نیایند، پس همان بهترکه تیم ما در لیگ شرکت نکند. فوتبال در خوزستان جایگاه بالایی دارد و این استان چه در گذشته و چه در حال خدمات ارزنده‌ای به فوتبال کشور داشته است، پس نباید نسبت به خوزستان کم لطف باشند و با تیم‌های آن به این صورت رفتار کنند.

نصیریان‌دوستان در پایان درباره مصدومیت عباس عسکری در دیدار با استقلال نیز عنوان کرد: در این دیدار بر اثر شدت ضربه‌ای که قائدی روی پای عسکری داشت، متاسفانه او دچار پارگی رباط صلیبی شد و چندین ماه او را در اختیار نخواهیم داشت. ما نسبت به خطای قائدی واکنشی نشان ندادیم زیرا معتقدیم که فوتبال است و چنین مصدومیت‌هایی نیز وجود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار