رئیس پلیس راه خوزستان توضیح داد:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی ترافیک سنگین در دو روز آینده در دو محور استان، از استفاده از بالگرد برای کنترل این دو محور خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 18 September 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آغاز موجب بازگشت مسافران از سفرهای تابستانه اظهار کرد: در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز هستند و در هیچ کدام از محورها مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در دو روز آینده اوج ترافیک را در مسیرهای ورودی استان خوزستان خواهیم داشت و به همه تیم‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه اعلام آماده‌باش شده است. در مجموع علاوه بر آماده‌باش پاسگاه‌ها، حدود 50 تیم در چهار مسیر ورودی استان جهت کنترل محسوس و نامحسوس ساماندهی شده‌اند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: طبق برآورد انجام شده، در دو روز آینده در محور اهواز – اندیمشک و ایذه – دهدز ترافیک سنگین خواهیم داشت و بیشترین تمرکز ما در این دو مسیر خواهد بود. سعی شده که این دو محور به صورت محسوس و گسترده پوشش داده شود و از بالگرد نیز برای کنترل این مسیرها استفاده می‌شود.

دولتشاهی بیان کرد: از نیروی انتظامی تهران درخواست بالگرد کردیم و این بالگرد از هفته گذشته در اختیار ما قرار گرفته و تا پایان طرح تابستانه (31 شهریورماه) از آن جهت گشت هوایی و کنترل ترافیک در محورهای اهواز – اندیمشک و ایذه – دهدز استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک به ویژه در محورهای اهواز – اندیمشک و ایذه – دهدز پرحجم و در برخی نقاط محور ایذه – دهدز نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به پیش‌بینی ترافیک سنگین در محور ایذه – دهدز، از ساعت 12 ظهر فردا (پنج‌شنبه) تا ساعت 24 روز جمعه در این محور محدودیت تردد کامیون‌ها اعمال می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترافیک ، پلیس راه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار