برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار ما پیروز هستیم از ۳۱ شهریور در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 18 September 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، عزت، افتخار و سربلندی امروز و دژ مستحکم انقلاب اسلامی را مرهون تلاش و فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگرانی دانست که همه سختی‌های ریز و درشت هشت سال دفاع مقدس را تحمل کردند.

او وجود امام (ره) و رهبری، مردم و پیشقراولان ایثار و شهادت را سه عنصر اساسی در طول چهار دهه پس از انقلاب معرفی کرد که نقش خود را در حفظ ایران به عنوان یکی از قطب‌های محوری در جهان به خوبی ایفا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: امروز دشمن تمام تلاش خود را کرده، اما پشت دروازه‌های کشور با اقتدار نیرو‌های مسلح و همت مردم ایستاده است.

کوشکی با بیان اینکه امید است جریان منحوس و دور افتاده از ارزش‌های انقلاب فرصت پیدا نکنند که نام شهدا را از خیابان‌ها و کوچه‌ها برچینند، اظهار کرد: کسی که تحمل نام شهید ندارد، خداوند لیاقت دفاع از ارزش‌های الهی به واسطه گناهانی که مرتکب شده‌اند را از او گرفته است.

او در بخشی از سخنانش هدف از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را زنده کردن بخشی از سبک زندگی جهادی هشت سال جنگ تحمیلی برای جوانان عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برپایی نمایشگاه ترکیبی تاریخ معاصر ایران، تجهیزات دفاعی و رفتار اقشار در دفاع مقدس تحت عنوان اصحاب یمین، اجرای برنامه زنده تلویزیونی ۱۰ شب با شهدا، شبی با ادبیات دفاع مقدس، اجرای برنامه رادیویی، اعزام راویان دفاع مقدس، رژه دفاع مقدس، رونمایی از تمر یابود شناسنامه شهدا، پیش یادآوره سرداران آتش، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، اجرای برنامه ورزشی و پیاده روی و نکوداشت جهادگران دفاع مقدس را از مهمترین برنامه‌هایی برشمرد که در هفته دفاع مقدس توسط این اداره‌کل پیش‌بینی شده است.

کوشکی دیدار و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش تجلیل از سرداران جنگ نرم و سرد، اجرای گروه سرود خیابانی، گردهمایی روحانیون و نکوداشت جامعه ایثارگری استان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: تصاویر ۱۶ شهید شاخص استان نیز در سر در ادارات نصب می‌شود.

او همچنین در بخشی از سخنانش با بیان اینکه شان و منزلت استان فارس بیش از شرایط فعلی است، خاطرنشان کرد: امید است به همت مسئولان استان، موزه دفاع مقدس هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و به اتمام برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: تلاش ما بر خارج کردن این موزه از مظلومیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار