شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و نباتات ایران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از 5 تا 7 بهمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 19 September 2019

این کنگره از ۵ بهمن آغاز و تا ۷ بهمن توسط انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در شهر اهواز برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این کنگره به صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. شرکت کنندگان می‌توانند از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

محورهای این کنگره ملی شامل زراعت، ژنتیک و بهنژادی گیاهی، تنش‌های غیرزیستی در گیاهان زراعی، تنش‌های زیستی در گیاهان زراعی، نظام‌های زراعی زیست بوم سازگار، تولیدات زراعی ارگانیک، زیست فناوری گیاهان زراعی، ذخایر ژنتیکی گیاهی و تنوع زیستی، گیاهان زراعی جدید و فراموش شده، فناوری و مدیریت تولید بذر در گیاهان زراعی، بهره‌وری و کارایی مصرف منابع در زراعت، تغییر اقلیم و چالش‌های زیست محیطی در تولیدات زراعی، فناوری‌های نوین در تولید محصولات زراعی و مدیریت علف‌های هرز در زراعت است.

مهلت ارسال آثار تا 15 آبان خواهد بود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.agrobreedcongress.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار