کد خبر: ۷۸۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 17 September 2019

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال ۱۳۴۸ توسط زنده یاد سید حسین فلاح نوشیروانی با اهداء ۱۶ هکتار زمین و ۱۱ هزار متر مربع فضای آموزشی تاسیس شد.

هم‌اکنون این دانشگاه دارای پنج  دانشکده برق و کامپیوتر، عمران، مکانیک، شیمی و علوم پایه است و حدود چهار هزار دانشجو دارد که یک چهارم دانشجویان آن در مقطع تحصیلات تکمیلی  تحصیل می کنند.

وزیر علوم روز گذشته سفر دو روزه اش به مازندران را با بازدید از دانشگاه جامع مازندران در بابلسر و گفت و گو با اعضای هیات علمی این دانشگاه شروع کرد. افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه ، ادای احترام به شهدای خوشنام آرمیده در پردیس آن، بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و گفت و گو با دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین بازدید از دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برنامه نخستین روز سفر دکتر غلامی بود.
وزیر علوم امروز سه شنبه هم با حضور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، چند طرح عمرانی این دانشگاه را افتتاح کرده و با اعضای هیات علمی و تشکل های دانشجویی آن گفت وگو کرد. شرکت در نشست شورای اداری مازندران از دیگر برنامه های دومین روز سفر دکتر غلامی اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار