دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در پرونده تصادف راننده پورشه با عابر پیاده کیفرخواست با محوریت ایراد صدمه غیرعمدی منجر به فوت به دلیل بی‌احتیاطی در امر رانندگی صادر شده است.
کد خبر: ۷۸۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 17 September 2019

28 اردیبهشت ماه سال جاری بود که رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از تصادف یک دستگاه پورشه با پراید خبر داد که در ساعت 2 بامداد 26 اردیبشهت در خیابان کارگر اصفهان رخ داده بود. به گفته چلمقانی در این حادثه، خودرو پورشه به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز از جلو به پهلو یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که به دلیل شدت جراحات راننده جوان پراید پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

پس از این حادثه و با توجه به متواری شدن راننده پورشه، با تلاش‌های نیروی انتظامی وی بعد از حدود 48 ساعت شناسایی شده و دستگیر شد. اظهارات دختر مالک خودو در صحنه تصادف درباره پرداخت دیه متوفی نکته دیگر این تصادف بود که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و با واکنش عمده در فضای مجازی رو به رو شده بود؛ در همین راستا علی اصفهانی، دادستان اصفهان نیز از ورود مدعی‌العموم به پرونده این تصادف پرحاشیه خبر داده بود.

علی اصفهانی اظهار کرد: در حادثه تصادف خودرو پورشه با پراید که منجر به کشته شدن یک نفر شد، کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به این که این حادثه از لحاظ قانونی قتل عمد محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: در دادسرا کیفرخواست با محوریت ایراد صدمه غیرعمدی منجر به فوت به دلیل بی‌احتیاطی در امر رانندگی صادر شده و اعلام نتیجه برعهده دادگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار