مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یکی از مشکلات جامعه کارگری استان را واگذاری غیراصولی برخی از شرکت ها به بخش خصوصی دانست و گفت: این شرکت ها باید به افرادی واگذار شود که قادر به مدیریت آنها باشند.
کد خبر: ۷۸۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 19 September 2019

سیدنور محمدپور در آیین تجلیل از ۱۶ تعاونی برتر خوزستان که با حضور مسوولان کشوری و استانی و جمعی از اعضای تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، بیان کرد: تعاونی ها برای اثرگذاری در بخش اقتصادی کشور باید نوآوری داشته باشند؛ همچنین ارتقای کیفیت محصولات صادراتی یک اصل مهم است که باید به آن توجه شود.

وی یکی از مشکل‌های جامعه کارگری را در پارسال، واگذاری غیراصولی برخی از شرکت ها به بخش خصوصی دانست و گفت: این شرکت ها باید به افرادی واگذار شود که قادر به مدیریت آنها باشند.

وی افزود: در ارزیابی عملکرد سال 97 مدیران کل در حوزه تعاون، بخش تعاونی خوزستان در کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

محمدپور در ادامه کل اعتبارات اختصاص یافته به خوزستان را برای ایجاد اشتغالزایی در پارسال سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال در قالب ۲ هزار و ۲۳۳ طرح این تسهیلات را از بانک ها دریافت کرده اند.

او با اشاره به رتبه دوم خوزستان در ایجاد اشتغال از طریق مشاغل خانگی و کارورزی گفت: همچنین ۲۲۵ طرح تعاونی در قالب ۳۱۰ میلیارد ریال به بانک های خوزستان معرفی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار