بهادر گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی، اکثر زایمان‌ها در بیمارستان‌‌های دولتی انجام می‌شود و تنها سه مرکز فوق تخصصی زنان و زایمان در شیراز وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 17 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«علی بهادر» امروز (سه‌شنبه 26 شهریور) در مراسم افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان «حافظ» شیراز با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در فارس عنوان کرد: این کمبود علاوه در بخش زنان و زایمان در بخش‌های دیگر نیز وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: به دلیل مشکلات اقتصادی، اکثر زایمان‌ها در بیمارستان‌‌های دولتی انجام می‌شود و تنها سه مرکز فوق تخصصی زنان و زایمان در شیراز وجود دارد.

وی تصریح کرد: حدود 90 درصد از زایمان‌ها به مراقبت‌های ویژه نیاز دارد و با کمبود تخت بیمارستانی در این حوزه مواجه هستیم.

بهادر افزود: در سایر بخش‌ها نیز به تخت بیمارستانی بیشتری نیاز داریم که تامین آنها نیازمند توجه ویژه مسئولان استان است تا در حوزه درمان، کمبود نداشته باشیم.

وی ضمن تشریح خدماتی که در بیمارستان «حافظ» در شیراز ارائه می‌شود، گفت: در این بیمارستان با فعالیت پزشکان متخصص و کارآمد و تخت‌های تخصصی، خدمات ارزان قیمت در حوزه درمان به مراجعان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: افتتاح ساختمان اورژانس در بیمارستان «حافظ»، فرصتی فراهم می‌کند تا علاوه بر ارائه خدمات درمانی تخصصی به طیف گسترده‌تری از بیماران مراجعه‌کننده خدمات ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار