عنایت الله رحیمی سه شنبه در آیین افتتاح مرکز اورژانس جدید بیمارستان حافظ اضافه کرد: یکی از مطالباتی که در سطح جامعه مشهود است ارائه خدمات درمانی مناسب و متناسب با نیازهای جامعه است از این رو گسترش مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت و بهداشتی بیش از پیش باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۷۸۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 17 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی سه شنبه در آیین افتتاح مرکز اورژانس جدید بیمارستان حافظ اضافه کرد: یکی از مطالباتی که در سطح جامعه مشهود است ارائه خدمات درمانی مناسب و متناسب با نیازهای جامعه است از این رو گسترش مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت و بهداشتی بیش از پیش باید مورد توجه باشد.

وی در خصوص ظرفیت های استان فارس در حوزه بهداشت و درمان نیز تصریح کرد: استان فارس با دارا بودن ظرفیت های مختلفی نظیر دانشگاه علوم پزشکی و دارا بودن اساتید مجرب نه تنها در استان خدمت رسانی میکند بلکه از این ظرفیت در راستای خدمت رسانی به هموطنان بهره جسته است.

استاندار فارس با تاکید بر رویکرد دولت بر ارائه خدمات بهداشتی مطلوب متذکرشد: یکی از دستاوردهای که دولت های یازدهم و دوازدهم به دنبال دستیابی به بالاترین سطح این شاخص بوده اند حوزه بهداشت و درمان است.

رحیمی با اشاره به تاثیر پزشکان در جامعه بیان کرد: پزشکان جایگاه مناسبی در جامعه و در میان مردم دارد و ارائه خدمات مطلوب عامه مردم آن هم در زمان های که افراد نیازمند خدمت‌رسانی بهداشتی هستند موجب شده تا این افراد در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار