سرپرست فرمانداری سروآباد گفت: مسیر ارتباطی سنندج سروآباد مریوان که به دلیل واژگونی تانکر سوخت مسدود شده بود بعد از ۶ ساعت بازگشایی شد.
کد خبر: ۷۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 17 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، کامیار میرزایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تانکر حامل ۳۴ هزار لیتر بنزین سوپر که از اراک استان مرکزی به سمت سلیمانیه عراق در حرکت بود، ساعت ۲۱ شامگاه دوشنبه در مسیر سنندج سروآباد نزدیکی روستای نیاباد بخش مرکزی واژگون شد.

وی گفت: واژگونی این تانکر باعث مسدود شدن مسیر شد و چندین خودروی سواری و باری در ۲ طرف مسیر گرفتار شده بودند.

سرپرست فرمانداری سروآباد تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده، در کمترین زمان ممکن اعضای مدیریت بحران شهرستان، ادارات خدمات رسان، راهداری، آتش نشانی شهرستان های مریوان و سروآباد و پلیس راه استان کردستان در محل حاضر شدند.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده، ضمن کنترل ترافیک و ایجاد نظم و امنیت، مسیر جایگزین از سه راهی لنگریز و روستای ماضی‌بن تعیین شد تا خللی در تردد خودروها و معطلی مسافران و رانندگان ایجاد نشود.

میرزایی افزود: بعد از ۶ ساعت تلاش بی‌وقفه نیروهای خدمات‌رسان بویژه راهداری مسیر در ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد و تردد در این مسیر مهم برقرار شد.

وی اظهار کرد: با تدابیر انجام شده مانع از نفوذ سوخت به رودخانه پایین دست شدیم و باتوجه به اینکه سوخت مورد نظر از نوع بنزین سوپر بود، خیلی زود بخار شده و کمتر باعث آلوده شدن محیط زیست شد.

سرپرست فرمانداری سروآباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور ادارات خدمات‌رسان، پلیس راه استان کردستان، اعضای مدیریت بحران شهرستان سروآباد، آتش نشانی مریوان و نیروهای نظامی و انتظامی گفت: با تدابیر اتخاذ شده و مدیریت حادثه هیچ اتفاق تلخی در این حادثه اتفاق نیفتاد و شایعاتی مبنی بر انفجار این تانکر سوخت صحت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار