تائید خبر تابناک
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از ارجاع پرونده مجتمع صنعتی گوشت اردبیل به دادسرای تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 16 September 2019

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی در مورد پرونده واگذاری مجتمع صنعتی گوشت اردبیل گفت:‌ دو وجه در این پرونده وجود داشته که یکی مربوط به نحوه واگذاری و دیگری بدهی بانکی خریداران بود که بر خلاف ادعای آنها مبنی بر نداشتن هیچ گونه بدهی بانکی، با بررسی‌هایی لازم کارشناسی مشخص شد که خریداران این مجتمع 160 میلیارد ریال بدهی بانکی دارند.

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به سوء جریانی در نحوه واگذاری این مجتمع تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از متهمان این پرونده معاون وزیر وقت بوده در این زمینه پرونده تشکیل و با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای تهران ارسال شد تا در این زمینه رسیدگی‌های لازم انجام شود.

متهم اصلی این پرونده علی اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی است که اخیراً به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و تضییع گسترده اموال عمومی و دولتی(واگذاری ها) توسط شعبه نهم بازپرسی دادسرای ویژه کارکنان دولت تهران بازداشت شد.

تابناک اردبیل پیش از این خبر داده بود که پرونده مجتمع صنعتی گوشت اردبیل برای رسیدگی به دادسرای تهران ارجاع شده است.

در این باره بخوانید

گمانه زنی های جدید در خصوص پرونده گوشت اردبیل

ورق برگشت/احتمال ابطال معامله کشت و صنعت مغان

آقای عتباتی؛ درباره پرونده گوشت اردبیل به مردم گزارش دهید

باید منتظر ماند و دید پرونده های متعدد تشکیل شده علیه رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی که دو فقره آن شامل مجتمع صنعتی گوشت اردبیل و پرونده واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان چه سرنوشتی پیدا میکند. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار