دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال در حالی برگزار می شود که برای تماشای این دیدار چهار هزار بلیت از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیکی فروخته می‌شود.
کد خبر: ۷۸۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 15 September 2019

سامانه فروش بلیت الکترونیکی بازی بین تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال از بعد از ظهر شنبه ۲۳ شهریور باز شده و هواداران می توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

طبق پیش بینی و هماهنگی لازم از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان مقرر شد که برای تماشای این دیدار چهار هزار بلیت فروخته شود.

هواداران علاقمند به تماشای این دیدار برای تهیه بلیت مسابقه باید به سامانه معرفی شده از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان مراجعه، و نسبت به خریداری بلیت اقدام کنند.

تماشاگرانی که بلیت بازی را خریداری کردند، به هنگام مراجعه به ورزشگاه حتما باید کارت ملی خود را برای ارایه همراه داشته باشند.

هواداران تیم های نفت و استقلال با کلیک کردن روی لینک ارایه شده در سایت باشگاه نفت مسجدسلیمان و مراجعه به این سامانه در ابتدا ثبت نام کرده و سپس با استفاده از رمز عبور که به تلفن همراه آنها ارسال می‌شود، نسبت به انجام مراحل خرید بلیت الکترونیکی اقدام کنند.

با وجود اینکه گنجایش ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان ۶ هزار نفری است اما تنها چهار هزار بلیت برای این دیدار به فروش می رسد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه ۲۴ شهریور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار