مدیرکل پست استان خوزستان:
 مدیر کل پست خوزستان گفت: کارت های سوخت معطله در باجه های پستی استان با درخواست الکترونیکی صاحبان آنها دوباره توزیع می شوند.
کد خبر: ۷۸۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 15 September 2019

مهران حموله از ایجاد گزینه درخواست توزیع مجدد کارت های سوخت در بخش رهگیری کارت در سایت پست خبرداد و گفت: متقاضیانی که در نوبت اول توزیع کارت سوخت در محل گیرنده موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده اند می‌توانند  با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخنامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

وی افزود: پیش از این متقاضیانی که موفق به دریافت کارت سوخت در توزیع اولیه توسط پست نشده بودند می بایست پس از  دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی از سایت epolice کارت خود را از سایت پست رهگیری و برای دریافت آن به صورت حضوری اقدام می کردند.

به گفته حموله با ایجاد امکان درخواست توزیع مجدد برای گیرندگان دیگر نیازی به حضور شهروندان در شرکت پست نیست.

حموله با اطلاع رسانی اصلاح فرآیند صورت گرفته بیان کرد: متقاضیان با ورود به بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست می توانند گزینه مربوط به توزیع در آدرس را انتخاب و مراحل آن را طی کنند.

وی یادآور شد: درعین حال اگر عده ای تمایل به استفاده از این روش ندارند می توانند همچون گذشته با رهگیری مرسوله خود به باجه معطله مربوطه مراجعه کرده و کارت سوخت خود را تحویل بگیرند.

بر اساس این گزارش، کارت های سوخت فقط یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه ‌های معطله برگشت داده می شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار