مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان یان که در آینده فولاد بهتری را خواهید دید، گفت: می‌توانستیم برابر سپاهان ریسک کنیم و بی‌گدار به آب بزنیم اما تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم.
کد خبر: ۷۸۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 15 September 2019

رجبی پس از تساوی بدون گل فولاد برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: بابت عدم حضور آقای نکونام در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. در مورد بازی باید بگویم که سپاهان یکی از پرمهره‌ترین و قوی‌ترین تیم‌ها هم از نظر بحث هزینه‌ای و هم از نظر داشتن بازیکنان بزرگ است که در یکی دو سال اخیر در لیگ برتر دیده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مصدومیت‌هایی که قبل از بازی برخی بازیکنان فولاد دچار آن شده بودند و البته آقای نکونام خیلی پیش از این اشاره نداشت، باید بگویم پنج شش بازیکنی که می‌توانستند بازیکن اصلی ما در سپاهان باشند را در اختیار نداشتیم؛ سینا مریدی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید، موسی کولی‌بالی، مصدومان تیم ما بودند. باقرپور نیز یکی دیگر از مصدومان تیم بود که البته به سختی به این بازی رسید. همچنین شربتی را هم داریم که مجوز بازی او صادر نشده است. به هر حال می‌توانستیم ریسک کنیم و بی‌گدار به آب بزنیم اما تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: فکر نمی‌کنم سپاهان در این دیدار، خیلی موقعیت جدی روی دروازه ما داشت، علی‌رغم اینکه دور دو بازی گذشته هم شاهین بوشهر و هم ماشین‌سازی را شکست داده بودم اما امروز به جز دو سه شوتی که از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه ما داشتند. به نظرم بازی برابری را از دو تیم شاهد بودیم.

رجبی با بیان اینکه این فولاد واقعی نیست، افزود: قول می‌دهم که در هفته‌های آینده شرایط تیم بهتر خواهد شد. زیرا با بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شود شرایط تیم بهتر خواهد شد. انشاءالله در آینده فولاد بهتری را خواهید دید.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر خط هافبک فولاد به ویژه در امر بازی‌سازی از بازی خارج بودند؟ عنوان کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول تیم سپاهان هم نتوانست بازی‌سازی خوبی داشته باشد، یعنی ما به خوبی تیم حریف را کنترل کرده بودیم. فکر می‌کنم هدایتیان، احمد عبدالله زاده و آبشک در این پست می توانستند بهتر برای ما بازی کنند و توقع ما خیلی بیشتر است. به نظرم با توجه به پرسی که تیم سپاهان انجام می‌داد، باید گردش توپ‌مان در خط دفاع بهتر می‌شد. فکر می‌کنم در امر بازی‌سازی باید کمی از عقب‌تر کار را شروع می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست فولاد یک طراح خوب جذب کند؟ گفت: فکر می‌کنم تا دو هفته پیش بحث جذب بازیکن خارجی در تیرماه منتفی بود و مجوز آن صادر نشده بود. اما با توجه به شرایطی که پیش آمد باشگاه موافقت کرد و صد در صد در بحث هافبک طراح به دنبال یک گزینه خوب هستیم و شاید بیست سی فیلم تاکنون از بازیکن خوب مشاهده کرده‌ایم ولی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم . این بازیکنان خارجی هستند. به هر حال با توجه به شرایطی که تیم فولاد دارد در ابتدای فصل گزینه‌های دیگری نیز مدنظرمان بودند ولی با توجه به بودجه باشگاه فولاد توانستیم بازیکنان زیر میلیارد جذب کنیم، یعنی ما بازیکن میلیادری در تیم‌مان نداریم. صد درصد قیمت یک بازیکن طراح نسبت به یک بازیکن هافبک دفاع بیشتر است اما این نظر من است. به هر حال فولاد توان خرید این بازیکن را نداشت. در هر صورت به دنبال جذب بازیکن خارجی در این پست هستیم و ان‌شاءالله این چنین بازیکنی در هفته‌های آینده به ما اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم سپاهان با توجه به اینکه از نفرات بلندقدی بهره می‌برد و تیم ما از نظر قدی کوتاه‌تر است، تیم حریف به صورت مستقیم بازی می‌کرد. به هر حال اگر قرار باشد ما تهاجمی بازی کنیم با توجه به شرایط تیم سپاهان به دفاع‌مان فشار وارد می‌شد. به هر حال از میلاد بدرقه استفاده کردیم تا بتواند کیروش استندلی را کنترل کند که فکر می‌کنم در این امر موفق بودیم. ما به فکر این که در فاز حمله نیز صاحب موقعیت شویم، بودیم و اواخر بازی صاحب یکی دو ضد حمله هم شدیم که البته نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار