فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری باند ۳ نفره کلاهبرداران مشاور املاک با ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 14 September 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر از سوی 3 نفر از مشاوران املاک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار حبیبی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات مطلع شدند باند 3 نفره مشاوران املاک در یکی از محله‌های شیراز با شیوه‌هایی متقلبانه از جمله فروش زمین، خانه، مغازه و امتیاز مشارکت در پروژه‌های انبوه سازی به صورت همزمان به چندین نفر، دریافت وجه به بهانه تسریع در صدور پروانه ساختمانی، اخذ مبالغ قابل توجه از مراجعان برای کمیسیون‌های تخلفاتی ساخت‌وساز‌های غیر‌مجاز و فروش سفته‌ها و خرج چک‌های مراجعان که به صورت امانی نزد آنها بوده است مبلغ 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری و تلاش شبانه روزی موفق شدند باند 3 نفره کلاهبرداران در حالی که در مخفیگاهشان بودند در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 40 میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کردند، عنوان داشت: این کلاهبرداران پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سردار حبیبی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر شهروندان در انجام معاملات، گفت: مردم لازم است پیشنهاد‌های تجاری گوناگون از سوی املاک و شرکت‌ها را تا قبل از احراز هویت و اطمینان از قانونی بودن را نپذیرند و معاملات خود را فقط در دفاتر اسناد رسمی به ثبت رسانند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار