کد خبر: ۷۷۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 13 September 2019
در گفت‌وگوی کارشناس کشوری و طراح طرح تاب آوری اجتماعی تاکید شد که انتشار برخی اخبار کمکی به رفع آسیب خاص اجتماعی دیشموک نمی‌کند.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس در همایشی که چندی پیش با عنوان آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد و به همت بهزیستی برگزار شد یکی از موضوعات مطرح شده در خصوص بعضی از آسیب‌های خطرناک بود که در برخی از مناطق استان موجب از دست رفتن جان تعدادی از جوانان شده است.
آن گونه که اساتید روانشناسی نیز به آن اشاره کرده‌اند بزرگنمایی این آسیب اجتماعی که با جان افراد سر و کار دارد درج بیش از حد آن در رسانه ها خود موجب ترویج این فعل می‌شود.
متاسفانه در بسیاری از رسانه‌های استان به چنین موضوعی پرداخته می شود از جمله اخباری که در مورد بخش دیشموک و مشکلات آن بخش به صورت گسترده از رسانه‌های مختلف منتشر شد.
در همین خصوص خانم نژادی معاون برنامه ریزی معاونت بانوان ریاست جمهوری که به استان سفر کرده بود در گفت‌وگویی کوتاه با برخی رسانه‌های حاضر در همایش از آن ها خواست تا در اخبار و گزارش های خود تجدید نظر کنند.
وی که به قولی طراح طرح تاب آوری اجتماعی نیز هست از رسانه‌های استان خواست تا اگر در این حوزه قلم می زنند با احتیاط و ظرافت بیشتری به موضوع بپردازند.
این مسوول در امور بانوان ریاست جمهوری با بیان این که ما نیز اخبار مربوط به دیشموک را به کرات از رسانه‌ها شنیده و خوانده‌ایم اظهار کرد: اما بدانید که وضعیت دیشموک از بسیاری مناطق دیگر بهتر است انتشار اخبار به صورت گسترده از این منطقه خود موجب ایجاد مشکلات بیشتر خواهد شد لذا رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با وسواس و ظرافت بیشتری به این موضوع بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار