معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به پذیرش 174 نفر در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون، گفت: حدود 15 نفر نیز به صورت بدون آزمون در این مقطع در دانشگاه پذیرفته شده‌اند، ثبت‌نام اینترنتی این افراد از 24 تا 26 شهریور انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 14 September 2019

علی ظاهرزاده اظهار کرد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد 174 نفر از طریق آزمون در دانشگاه در 12 رشته پذیرش شده‌اند، علاوه براین حدود 15 نفر نیز به صورت بدون آزمون یعنی به صورت دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه پذیرفته شده‌‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از روز یک‌شنبه، 24 شهریور آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه 26 شهریورماه ادامه دارد. ثبت‌نام حضوری پذیرفته شدگان نیز 27 شهریور انجام می‌شود و دانشجویان باید در این روز با در دست داشتن اصل مدارک خود به دانشگاه مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول درخصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری در دانشگاه، گفت: دانشجویان باید مدارکی مانند مدارک هویتی، گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و... را همراه داشته باشند. البته اطلاعات دقیق‌تر درخصوص ثبت‌‌نام دانشجویان در سایت دانشگاه به نشانی http://jsu.ac.ir/ موجود است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار