امام جمعه اصفهان گفت: جوانان باید بدون ترس و بدون هیچ‌گونه خجالتی سؤالات و شبهات خود را مطرح کنند تا به وسیله کارشناسان پاسخ داده شود.
کد خبر: ۷۷۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 12 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام شهاب مرادی اظهار داشت: مجموعه عاشورائیان برنامه‌های خوبی را برای جوانان برگزار می‌کند و مسؤولان آن باید تلاش کنند تا مکانی مناسب برای این مجموعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر اصفهان احداث کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: هرم جمعیتی تغییر کرده و تعداد نسل جوان همچون دهه‌های گذشته نیست و این کم شدن نسل جوان بر ورودی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تأثیر گذاشته است.

وی بیان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 2 هزار نفر طلبه در استان اصفهان وجود داشت که این میزان در حال حاضر به 9 هزار طلبه افزایش پیدا کرده است، همچنین حدود 3 هزار نفر از طلاب اصفهانی پس از پایه ششم برای ادامه تحصیل به قم می‌روند، مؤسسات خوبی در قم وجود دارد که طلاب برای ادامه تحصیل به آنجا مراجعه می‌کنند. 

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح ادیب در استان اصفهان تصریح کرد: این طرح برای طلابی است که قصد معمّم شدن دارند و مسائل مورد نیاز آنان برای معمّم شدن به آنان آموزش داده می‌شود، امسال 250 طلبه در اصفهان هم‌زمان با عید غدیر معمّم شدند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام مرادی گفت: جوانان باید بدون ترس و بدون هیچ‌گونه خجالتی سؤالات و شبهات خود را مطرح کنند تا به وسیله کارشناسان پاسخ و برطرف شود؛ شما پیوند خوبی با جوانان دارید که امیدوار هستیم فرصتی برای هدایت و راهنمایی جوانان باشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار