عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: باید بررسی شود که چه افرادی مجوز حفر چاه و برداشت آب در استان یزد گرفته‌اند و در این چند سال از آن چه استفاده‌ای کرده و به چه افرادی فروخته‌اند. به نظر می رسد پشت دریافت مجوز های آب در یزد مافیایی قرار دارند.
کد خبر: ۷۷۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 12 September 2019

به گزارش تابناک یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، خاتم، بهاباد، بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با اشاره به مشکلات کشاورزان برای دریافت مجوز آب، عنوان داشت: به عنوان مثال به لطف صنعت، 168 لیتر آب از شهرستان بهاباد خارج می‌شود درحالیکه برخی از روستاهای بهاباد برای نیم لیتر آب با مشکل جدی مواجه هستند و بعضا حتی آب برای وضو هم ندارند.

وی در ادامه افزود: ولی از طرفی نیز الان در یکی از روستاهای بافق مجوز حفرچاه داده شده و به این وسیله در حال خشک کردن چندین قنات در این منطقه است و مناطق حاصل خیز بسیار خوبی را از بین می‌برد که منجر به نابودی چندی از روستاها نیز خواهد شد.

صباغیان با تاکید بر اینکه پشت دریافت مجوز آب مافیا است، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که چه افرادی مجوز حفر چاه و برداشت آب در استان یزد گرفته‌اند و در این چند سال از آن چه استفاده‌ای کرده و به چه افرادی فروخته‌اند، اگر این کار انجام شود می‌بینیم در برخی موارد افراد مشترک هستند. به نظر می رسد پشت دریافت مجوز های اب مافیایی قرار دارند به نحوی که به راحتی مجوز اب دریافت می کنند در حالیکه این شرایط برای خیلی ها مقدور نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار