خبری ویژه «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «علت تعلل مشايي در شكايت از پورمحمدي»، رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 17 August 2015
واكنش آيت الله جوادي به مدح سخنران 

حجه‌الاسلام زائری در صفحه اینستاگرامش نوشت: روز پنجشنبه كه در محضر آيت الله جوادي آملي بوديم يك سيد روحاني كه با دانشگاهيان از مازندران آمده بودند قبل از سخنراني ايشان صحبت كرد و خيلي در باره ايشان به ستايش و تجليل پرداخت و عباراتي گفت كه من توي دلم گفتم حتما حاج آقا را شاكي مي كند ! همان موقع پيرمردي كه در انتهاي حسينيه كنارم نشسته بود به من گفت : ياد صحبت هاي فخرالدين حجازي پيش امام افتادم ! بعد كه آيت الله جوادي سخنراني خود را آغاز كردند به صراحت در اين باره سخن گفتند با اين مضمون كه اين گونه تعابير افراد را در معرض خطر قرار مي دهد و اگر كسي اين حرفها را جدي بگيرد خود را به هلاكت انداخته و أصيبت مقاتله !... و فرمودند : واي بر كسي كه باورش بشود ! و به شكل ضمني اظهار كردند كه گوينده اين عبارات مرا در معرض هلاكت انداخته است ! و از صحبت هايشان كاملا معلوم بود كه خيلي آزرده شده اند. بعدا جناب آقاي جعفري كه آن موقع در صف هاي ابتدايي حضور داشته اند اين عكس را به من دادند و گفتند : وقتي آن شخص شروع كرد به تعريف و تمجيد از حاج آقا ايشان همان سر سجاده توي خودشان رفته بودند و با تأثر سرشان را به راست و چپ تكان مي دادند و اظهار ناراحتي مي كردند و وقتي ادامه پيدا كرد دستشان را روي گوششان گرفتند كه چيزي نشنوند ! اين عكس مربوط به همان لحظه است ... فقط كسي كه از نزديك با منش و رفتار شخصي و روحيات اين آيت لطافت آشنا باشد مي تواند درك كند كه در آن لحظات چه قدر آزرده شده اند.

سناریوی عملیات روانی علیه اصلاحات
روزنامه اعتماد امروز در مطلبی نوشت: جنگ رواني جريان ضداصلاحات با هدف ماندگاري در قدرت، اثرگذاري در فضاي سياسي و كاهش اقتدار اجتماعي گفتمان اصلاحات و ايجاد بي‌اعتمادي عمومي به آنها و در راستاي تغيير وضعيت فعلي اصلاح‌طلبان و اثرگذاري بر احساسات، نظرات، مواضع آنها و همچنين جداسازي اصلاح‌طلب از اصلاح‌طلب دنبال مي‌شود. با نيم‌نگاهي به مباحث توليدي و توزيعي جناح رقيب مي‌توان مهم‌ترين سرفصل‌هاي سناريوي عمليات رواني اين جريان رادر حال حاضر اين‌گونه دسته‌بندي كرد:١- بازخواني حوادث مجلس ششم (در راستاي واهمه‌سازي براي اصولگرايان جهت رسيدن به ائتلاف) ٢- حوادث انتخابات ٨٨ (خطرناك نشان دادن اصلاح‌طلبان و كد دادن به برخي از نهادهاي حاكميتي) ٣- رودررو نشان دادن اصلاح‌طلبان. با شوراي نگهبان (ارسال كد بدلي به شوراي نگهبان براي رد صلاحيت‌ها) ٤- اختلاف‌اندازي اصلاحات با دولت (خبر‌سازي درباره عبور اصلاح‌طلبان از حسن روحاني) ٥- اختلاف‌اندازي درون اردوگاه اصلاحات٦- حمايت‌هاي تصنعي و بدلي از برخي چهره‌هاي اصلاحات٧- برانداز خواندن اصلاح‌طلبان.

سیاست احمدی نژاد سیاست نظام بود
سید عباس عراقچی سرپرست تیم مذاکره کننده هسته ای و معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در گفت و گو با "ماهنامه دیپلمات" به بررسی مقایسه ای سیاست های دولت های قبلی ایران در خصوص مساله هسته ای ایران پرداخت. وی در بخشی از این گفتگو اشاره کرده: وقتی جنجال هسته ای شروع شد. نظام تصمیم گرفت که وارد مذاکره با سه کشور اروپایی بشود. ظاهر قضیه در آن مقطع زمانی این بود که آمریکا به دنبال جنگ دیگری در منطقه بود و سه کشور اروپایی به باور خودشان جلو آمدند که مثلا جلوی جنگی جدید را بگیرند. احمدی نژاد با نیروی تازه ای وارد میدان شد تا این سیاست نظام که ما باید بدون توجه به تحریم های احتمالی برنامه هسته ای مان را در میدان جلو ببریم، تثبیت کند. سیاست هسته ای احمدی نژاد سیاست مجموعه نظام بود.

مخالفت وزیر اسبق اطلاعات با تصویب برجام در مجلس

حجت الاسلام علي فلاحيان در صفحه اينستاگرامش سوالي را طرح کرده و به آن پاسخ داده است. «نظر شما در خصوص بررسي برجام چيست؟» او در پاسخ به اين سوال با بيان اينکه بررسي برجام در مجلس في نفسه خوب است، به ذکر سه نکته پرداخته است. نخست آنکه بررسي کلي برجام جزء شرح وظايف مجلس است. دوم اينکه «رد مواردي که برخلاف مصلحت کشور و فراتر از خطوط قرمز نظام است، خوب است». نکته پاياني که فلاحيان به آن اشاره کرده، عبارت است از «تاييد و تصويب برجام در مجلس به صلاح نيست، چون ما در اين برجام به خاطررفع تحريم هاي ظالمانه به دشمن امتيازاتي داده ايم و اين نبايد به تاييد مجلس برسد».

آخرین آمار فرار دختران از خانه
به گزارش فارس، احمد دلبری مدیرکل بهزیستی استان تهران در همایش نقش سلامت روانی - اجتماعی دختران در توسعه اجتماعی به آمار فرار دختران از منزل اشاره کرد و گفت: متأسفانه این پدیده روز به روز در حال افزایش است و سالانه ۱۰ الی ۱۵ درصد از دختران بین ۱۴ تا ۱۸ سال از منازلشان فرار می‌کنند.

مجلس نهم حالت ژله ای دارد
سیدنظام‌الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: بلافاصله پس از مجلس پنجم با انتخاب دو خرداد مواجه شدیم و شاهد یک فضای تند در کشور بودیم و در نهایت با انتخابات مجلس ششم و پیروزی جریان اصلاحات مواجه شدیم که مجلس ششم فضایی بود که دوم خرداد احساس کرد به پایان خط برای دگرگونی حاکمیت رسیده است. موسوی با تاکید بر اینکه فضای بسیار سنگینی بر مجلس ششم حاکم بود و بدترین توهین ها به نظام و دستگاه های نظام صورت می گرفت، تصریح کرد: در این مجلس طرح سه فوریتی نوشتند که ما باید پروتکل الحاقی را بپذیریم. وی گفت: زمانی که در آستانه مجلس هفتم شورای نگهبان صلاحیت بسیاری از این افراد را رد کرد این افراد تحصن کردند که تحصن مجلس ششم ننگین ترین اتفاق پس از انقلاب به شمار می رود به طوری که آمریکا و انگلیس نیز پای این تحصن آمدند و همین امر باعث شد تحصن کنندگان از مردم کمک بخواهند و در نهایت مردم وارد صحنه نشدند. وی با بیان اینکه مجلس هفتم از دل شکل‌گیری یک جریان اصولگرایی بیرون آمد، افزود: مجلس هفتم چون از دل تعارضات بیرون آمده بود، نیروهای انقلابی و اصولگرا به هم وابسته بودند و کمتر شاهد درگیری در این مجلس بودیم بنابراین می‌توان گفت مجلس هفتم یک مجلس آرام و نسبتاً خوب بود. دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ادامه داد: مجلس هشتم شکاف بین جریان اصولگرایی را به خوبی نشان داد و یکی از گفتمان‌هایی که در این مجلس حاکم شد، باب شدن زد و بندهای داخلی بود، یعنی از فضای اعتقادی آرمانی شاهد زد و بندهایی بر سر رئیس مجلس، رئیس فراکسیون و یا رئیس کمیسیون بودیم که به یک آفت تبدیل شده بود. وی عنوان کرد: نوع نگاه حاکم بر مجلس نهم نیز همانند مجلس هشتم است با این تفاوت که نمایندگان دور نهم مجلس شورای اسلامی به اسم اصولگرا هستند اما تقریبا حالت ژله‌ای دارند.

۱۵ میلیون نفر در فقر مالی شدید هستند

عباس فلاحی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس اظهارداشت: آنچه که در شرایط 
فعلی برای دولت و مجلس بسیار ضروری است عمل کردن به قانون بوده که نسبت به اجرای این مهم باید اهتمام جدی داشت. فلاحی تأکید کرد: طبق برآورد کارشناسان فقط 10 میلیون نفر در زندگی بدون نگرانی و اضطراب زندگی می‌کنند و 15 میلیون نفر در فقر مالی شدید و مابقی در لبه سختی زندگی قرار دارند و در این میان اگر مدیریت صحیحی به خصوص در جریان یارانه‌ها انجام نگیرد آنان نیز جزء 15 میلیون نفر بعدی خواهند بود و کارگران،‌ کارمندان، فرهنگیان، کارکنان نیروهای مسلح و غیره جز این قشر ضعیف هستند.

صالحی همه چیز را به گردن گرفت!

علی‌اکبر صالحی پیش از ظهر امروز در دومین همایش «ابر فیاض» گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان و یاد و خاطره سید آزادگان 
حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی که در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: سرنوشت برجام هنوز به طور کامل روشن نیست زیرا در آمریکا غوغایی به پا شده است و کنگره و دولت آمریکا مقابل یکدیگر ایستاده‌اند. وی اعلام کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، باید با قدرت، نتیجه کار و مذاکرات خود را برای مردم توجیه و استدلال کنیم و شخصاً مسئولیت آنچه را در بعد فنی در برجام آمده است، می‌پذیرم.

اگر خرازی قاچاق کرده ، رمضان زاده و ابطحی شریک جرمند!

واکنش ها به اظهار نظر صادق خرازی در خصوص در اختیار داشتن لیست وطن فروشانی که به دشمن گرا می‌دادند هنوز ادامه دارد.پس از هجمه‌هایی که عبدالله رمضان‌زاده، محمد علی ابطحی، احمد پورنجاتی و صادق زیباکلام به وی وارد کردند این بار اکبر اعلمی نماینده اسبق اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی مطلبی را علیه موسس حزب ندای ایرانیان منتشر کرده است.اعلمی در این باره در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت: این آقازاده که پس از سال‌ها سکوت در آستانه انتخابات مجلس دوباره فیلش یاد هندوستان کرده، با تاسیس حزب «ندای ایرانیان» و استفاده از همه ظرفیت‌ها و تریبون‌های ریز و درشت چپ و راست تا صدا و سیما، برای سهیم شدن بیشتر در قدرت خود را آماده می کند.این نماینده اسبق اصلاح‌طلبان تصریح کرد: این اظهارات آقا صادق که با استقبال گسترده رسانه‌های موسوم به اصولگرا مواجه شد، دو تن از مقامات سابق دولت خاتمی را هم وادار به واکنش کرد تا جائی که او را به «دیپلمات قاچاقچی نسخ خطی کتاب‌های قدیمی و زیرخاکی» متهم کردند!خرازی همچنین نوشت: گرچه از نظر نگارنده اصل سخن خرازی درست است و میان اصلاح‌طلبی و جاسوسی و گرا دادن به دشمن هیچ آشتی و سنخیتی وجود ندارد، اما در صورت وجود چنین مصادیقی، وی موظف بوده است اسامی این افراد را به مقامات مسئول منعکس و یا منتشر نماید و اگر برای حفظ موقعیت خود و طرد نشدن از سوی دست اندرکاران وقت چنین نکرده است، باتوجه به اینکه وی نماینده جمهوری اسلامی در پاریس بوده، به موجب ماده 554 قانون تعزیرات اسلامی و بخاطر سکوت چندساله اش در عدم معرفی کسانی که به دشمن گرا می‌داده‌اند باید به عنوان معاونت در جرم جاسوسی تحت تعقیب و مجازات قرار گیرد زیرا این قانون مقرر می دارد:«هر کس از وقوع جرمی مطلع شده و برای خلاصی مجرم از محاکمه و محکومیت مساعدت کند از قبیل این که برای او منزل تهیه کند یا ادلهٔ جرم را مخفی نماید یا ...، حسب مورد به یک تا سه سال حبس محکوم خواهد شد.»!اعلمی اضافه کرد: ایضا اگر اتهامات دو تن از مقامات وقت دولت خاتمی مبنی بر قاچاق نسخ خطی و زیرخاکی متوجه سفیر دولت خاتمی باشد در این صورت بموجب مواد مندرج در فصل نهم قانون مجازات باید بعنوان مباشرت در جرم قاچاق تحت تعقیب قرار گیرد و البته اگر این دو مقام مسئول نیز قاچاق سفیر را گزارش نکرده باشند، عمل آنها نیز می‌تواند مصداق معاونت در جرم محسوب شود.

حمله به هاشمی و مذاکره، در نماز جمعه
 
نماینده سابق اهواز در مجلس، در نامه‌ای خطاب به نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به سخنان اخیر امام جمعه موقت این شهر اعتراض کرد.روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: دکتر محمد کیانوش راد نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان احمد حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز، با ارسال پیامی در سایت خبری «خورنا»، خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: «حضرت ایشان (آیت‌الله موسوی جزایری) نباید اجازه حضور برخی وابستگان به جریان انحرافی و افراطی پیرامون خود را در نماز جمعه بدهند.»وی در ادامه گفت: «هواداران اصیل انقلاب اسلامی نیک بدانند پس از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نوبت تخریب به آنها خواهد رسید.»وی همچنین افزود: «مردم قدر دولت اعتدال و قدر مجاهدت‌های تیم مذاکره‌کننده را می‌دانند. حضرت آقای موسوی جزایری چگونه اجازه می‌دهند برخلاف نظر صریح مقام رهبری، آن‌هم از تریبون نماز جمعه، علیه دولت و تیم مذاکره‌کننده تبلیغات کنند؟»بر اساس این گزارش، حاجتی امام جمعه موقت اهواز در نماز جمعه 23 مرداد، ضمن حملات شدید به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تیم مذاکره‌کننده، گفت: «علاوه بر جریان خودفروخته، با یک جریان انقلابی خسته و کوفته روبرو هستیم که هر لحظه برای آمریکا غش می‌کند؛ جریانی که اگر دستگاه قضا یک مجرم را محاکمه کرد برایش فیلم هالیوودی وداع درست می‌کنند.»


پشت پرده شکایت‌‌‌های احمدی‌نژادی‌ها از دولت یازدهم

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به روند رسیدگی به تخلفات دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد: اوایل شروع به کار مجلس هشتم وقتی احساس کردیم دولت دهم لحظه‌به‌لحظه خلاف قانون عمل می‌کند، قوانین را محترم نمی‌شمارد و مقابل مجلس می‌ایستد و حتی گاهی با حرف‌های تند خود و توهین‌آمیز خود مجلس را به توپ می‌بندد، امیدی به رسیدگی تخلفات احمدی‌نژاد از سوی مجلس هشتم نداشتیم.وی افزود: برای همین ما اصلاح‌طلبان مجلس هشتم، تصمیم گرفتیم به عنوان شهروند مطلع از احمدی‌نژاد به رئیس مجلس شکایت کنیم. در همین راستا نامه‌ای نوشتیم و در آن به تخلفات متعدد دولت اشاره کردیم این نامه را 12 نفر از اصلاح‌طلبان مجلس هشتم امضا کردند و شکایت خود را به کمیسیون اصل نود بردیم.خباز ادامه داد: پس از پیگیری شکایت خود متوجه شدیم که به تقاضای ما رسیدگی نمی‌شود در حالیکه وظیفه کمیسیون اصل نود بود که به شکایت‌های مربوط به نحوه کار دستگاه‌های اجرایی رسیدگی کند. این پیگیری نه تنها از سوی کمیسیون اصل نود در آن زمان انجام نشد بلکه به ما گفتند شکایتمان از دولت سیاسی است و گفتند چون شما مخالف دولت احمدی‌نژاد هستید این شکایت را تنظیم کرده‌اید و نامه ما را بایگانی کردند.نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با اشاره به شکایت‌های اخیر احمدی‌نژادی‌ها از مسئولان دولت یازدهم عنوان کرد: آنها می‌خواهند به این وسیله هواداران خود را که از عملکرد نادرست دولت‌های نهم و دهم به تازگی مطلع شدند، همچنان در صحنه نگه دارند و از طرف دیگر تلاش می‌کنند تا دامنه انتقادهای نسبت به مفاسد گذشته آنها را کم‌تر کنند.وی ادامه داد: تا امروز مسئولان دولت یازهم تلاش کردن با احتیاط در مورد تخلفات دولت‌ گذشته صحبت کنند اما خوشبختانه این شکایت‌ها باعث می‌شود حقایق تخلفات دولت گذشته روشن‌تر شود. امیدوار هستیم که در این میان قوه قضاییه نیز تمام توان خود را برای رسیدگی هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر به این پرونده‌ها به کار گیرد تا مشخص شود حق با مدعیان امروز و مجریان دیروز است است یا خیر.خباز شکایت احمدی‌نژاد و اطرافیان او از دولت یازدهم را فرار رو به جلو دانست و گفت: این بهترین فرصت است تا دستگاه‌های اجرایی با ساماندهی تخلفات دولت گذشته به طور جداگانه هر یک از این تخلفات را به قوه قضاییه ارسال کنند.

مقایسه «صادق» خرازی سیاست با پیام «صادقیان» فوتبال

 هفته نامه «صدا» در یادداشتی به قلم «محمد جواد روح» - دبیر گروه سیاسی این مجله – به مناقشه پدید آمده در پی اظهارات سید صادق خرازی پرداخته و برخی گفتارهای این چهره سیاسی در دنیای سیاست را شبیه پیام صادقیان در عرصه فوتبال دانسته که سخنی می‌گویند و رفتاری انجام می‌دهند و بعد که با واکنش های منفی رو به رو می‌شوند گردن رسانه ها می‌اندازند.

تعبیر جدید عراقچی از برخی مخالفان

سید عباس عراقچی سرپرست تیم مذاکره کننده هسته ای و معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در گفت و گو با "ماهنامه دیپلمات" به بررسی مقایسه ای سیاست های دولت های اصلاحات، احمدی نژاد و روحانی در خصوص مساله هسته ای ایران پرداخت. در تمام این 10-12 سال اصول سیاست هسته ای ما ثابت بوده است. البته من انکار نمی‌کنم اگر کسی بگوید که ما در صورتی که به شیوه ای دیگر رفتار می‌کردیم -در تاکتیک نه در اصول- ممکن بود هزینه کمتری بدهیم. بله، این ممکن بود.ممکن است بگویید که اگر بعضی شیوه‌ها را زودتر پیگیری می کردیم یا دیرتر، کمتر می‌کردیم یا بیشتر، هزینه کمتری می‌دادیم و یا نتیجه بهتری می‌گرفتیم. این بحث‌ها همیشه هست. ولی آیا می‌شد بدون هزینه، هسته‌ای شد؟ قطعا نمی‌شد. باید هزینه می‌دادیم. هر چیزی هزینه دارد.می‌توانم شهادت بدهم که بالای 90 درصد مخالفان دلسوز هستند. اکثریت دلواپسین، دلسوزند. البته یک اقلیت دل‌شکنی هم این وسط بودند.

کارهای خوب خلاف قانون احمدی‌نژاد هم بد است

مسعود پزشکیان ،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره هدف احمدی نژاد از طرح شکایت علیه برخی مسئولان دولت یازدهم به نامه نیوز گفت: اشکالی ندارد هرچه دلشان می‌خواهد شکایت کنند زیرا مسئولان دولت یازدهم نیز دفاع می کنند، زیرا اگر کسی در این مملکت خلاف قانون کاری را انجام داده است باید مشخص شود .وی اظهار داشت: البته باید به تخلفات مسئولان دوت نهم و دهم نیز رسیدگی شود و اگر این تخلفات در یک فضای عمومی شفاف شود بهتر است زیرا تخلفات قانونی در سیستم زیاد انجام شده است و روشن هم هست و اگر برگردیم نگاه کنیم می‌بینم که احمدی نژاد گفته است من این قانون را قبول ندارم و یا قانون هدفمندی را طبق قانون اجرایی نکرد.وزیر بهداشت دولت اصلاحات بیان کرد: اگر مسئولان دولتی می توانند با قاطعیت از حق و حقوقشان دفاع کنند خوب باید این کار را بکنند و در مقابل این اتهامات از خود دفاع کنند .وی تصریح کرد: باید در ابتدا به تخلفات مسئولان دولتی که قانون رادر جاهایی مختلف رعایت نکردند و از قانون رد شدند و خلاف عمل نکرده است رسیدگی شود و سپس به موارد دیگر رسیدگی شود.نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا هدف احمدی نژاد از بیان این اتهامات این نیست که مجددا مطرح کند که دولتش دولت پاک دستان بوده است گفت:حتی اگر دولت نهم و دهم کارخوب انجام داده باشد کار بد انجام داده است و به همین دلیل نیزخوبی هایشان بد است زیرا خلاف قانون بوده است.

جلسات انتخاباتی لاریجانی و باهنر 

بهروز نعمتی ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای گفت:رهروان با گروههای تعامل می کنند که عاقلان اصولگرایی هستند و درواقع عقلا اصولگرا باشند یعنی کسانی که به تفکر تعامل و سازندگی و آینده نگری در کشور معروفند.وی بیان کرد: در واقع فراکسیون رهروان نه با رهپویان نه با پایداری ها ونه سایر دوستان تفاهمی ندارد گرچه در عین حال با جبهه متحد اصولگرایی مشترکات زیادی وجوددارد که می توان بروی این مشترکات به تفاهم رسید.نعمتی درمورد اینکه آیا دراین زمینه جلساتی بین لاریجانی و باهنر نیز بوده است گفت: طبیعی است که برای چنین موضوعاتی جلساتی میان این دو برگزار می‌شود.وی درمورد احتمال تعامل فراکسیون رهروان با طیف معروف به اعتدال ودولت نیز گفت:فتح باباعتدال را آقای لاریجانی ایجاد کردند و آقای روحانی نیز ادامه دادند و الان نیز در فراکسیون رهروان همه طیف چه اصلاح طلب و چه اصولگرا حضوردارندو ما باید بیشتربه این سمت و سو برویم که از همه طیف ها استفاده کنیم.

شيرين‌ترين خاطره عراقچی از مذاکرات

عباس عراقچی به ایلنا می گوید: ما در اين دو سال، دفعات زيادي بود که به نقطه‌اي مي‌‌رسيديم که فکر مي‌کرديم توافق امکان‌پذير نيست. جلساتي بود که با تلخي و دعوا تمام مي‌شد و برمي‌گشتيم و به اين نتيجه مي‌رسيديم که توافقي در کار نخواهد بود.بعد از آن يا آنها کوتاه مي آمدند يا راه‌هايي خلاقانه پيدا مي‌شد که نظرات طرفين را جلب مي‌کرد. طبعا شيرين‌ترين لحظات براي همه هنگام اعلام توافق است٬ ولي براي تيم ايران و بنده شيرين‌ترين لحظات هنگامي بود که در اوج سختي‌ها و فشارها که بعضا به تهمت‌زدن‌هاي داخلي نيز مي‌رسيد، با حمايت‌هاي مقام معظم رهبري مواجه مي‌شديم.ايشان کلامي را در حمايت از تيم مي گفتند، کلمه به کلمه‌اش به مثابه نوش‌دارويي بود که زخم‌هاي ما را التيام مي داد و نگراني‌ها، غصه‌ها و دلسردهاي ما را کاهش مي‌داد و ما را به ادامه مسير اميدوار مي‌کرد.

مرعشی: نوبت دیگران است که به نفع عارف کنار بروند

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: برای ریاست مجلس شورای اسلامی این دفعه نوبت دیگران است که به نفع آقای عارف کنار بروند.حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه این دفعه برای ریاست مجلس شورای اسلامی دیگران به نفع آقای عارف کنار می‌روند، اظهار داشت: در واقع این دفعه دیگر نوبت آقای عارف است.مرعشی افزود: در مجلس اگر چهره مطرحی باشد به نفع آقای عارف کنار می‌رود چون آقای عارف سرمایه بزرگی برای جریان اصلاحات است.سخنگوی حزب کارگزاران در گفت‌و‌گو با هفته‌نامه مثلث تصریح کرد: همه از آقای عارف حمایت می‌‌کنند و این تصمیمی است که تشکیلاتی گرفته شده است.

علت تعلل مشايي در شكايت از پورمحمدي

دليل تاخير در ثبت شكايت مهندس مشايي عليه وزير دادگستري ، تشريفات دادگاه ويژه روحانيت بود. عبدالرضا داوري چهره نزديک به محمود احمدي نژاد در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت:دليل تاخير در ثبت شكايت مهندس مشايي عليه وزير دادگستري ، تشريفات دادگاه ويژه روحانيت بود كه تاكيد دارند وكيل معرفي شده از سوي شاكي حتما بايد در كسوت روحانيت باشد و بر همين اساس تلاش براي معرفي وكيلي متناسب و موجه كه در كسوت روحانيت باشد، موجب تاخير در ثبت شكايت ايشان عليه وزير دادگستري شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار