محسن دارابی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل صنعت و معدن از عرضه‌ی کالا با قیمت ده الی پانزده درصد زیر قیمت بازار در فروشگاه پاییزه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 11 September 2019

محسن دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس کار گروه تنظیم بازار کشور سهمیه گوشت و مرغ شکر، چای، برنج و روغن به ما ابلاغ شده است.دویست و چهل و نه تن گوشت قرمز و صد و بیست و چهار تن گوشت مرغ به پشتیبانی شرکت امور دام عرضه می‌شود.

دارابی با اشاره به اینکه مباشر شکر و روغن شرکت غله و بازرگانی است، افزود: میزان شکر برای عرضه سیصد و بیست و چهار تن و برنج و روغن هفتصد و چهل و هفت تن می باشد. برای معرفی مباشر چای نیز در حال مذاکره هستیم و میزان عرضه دوازده تن می باشد، همه این‌ها متعلق به هیئت‌های عزاداری است.

مدیر عامل سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه معاونت بازرسی ما جز پنج معاونت بازرسی کل کشور است، گفت: ستاد تنظیم بازار همه تلاش خود را می‌کند تا وضعیت استان را بهبود بخشند.

وی با معرفی سامانه جامع انبار‌ها که شامل کلیه انبار‌های دولتی و خصوصی می‌باشد ابراز داشت: همه انبار‌ها می بایستی شناسنامه دار و در این سامانه ثبت شده باشند، هر اموالی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی اگر در این سامانه ثبت نشده باشد ودر انباری مجود باشد کالای احتکار محسوب میشود.
بخشی از این سامانه در حوزه معاونت بازرگانی عملیاتی و بخش دیگر آن توسط معاونت بازرگانی ما تحت کنترل قرار میگیرد که از این انبار‌ها بازدید کنند.

دارابی در ادامه افزود: امسال در نمایشگاه پاییزه از ۲۱ تا ۲۶ شهریور کالا‌های اساسی، لوازم تحریر، نوشت افزار و غیره به صورت فروش فوق العاده عرضه می‌شود.
فروش پاییزه فرصتی است که کالا‌ها را با قیمت ارزان‌تر از بازار به دست اقشار مختلف مردم برسانیم.

 

این مسئول گفت: امسال تمام تلاش خود را کرده ایم تا فروشگاه پاییزه عملا در اختیار اصناف و اتحادیه باشد تا اصناف احساس نکنند که فروشگاه پاییزه بازار اصناف را بهم میریزد.

 

دارابی با بیان اینکه همه تلاش ما این است بیشتر اجناس ایرانی را عرضه کنیم، عنوان کرد: قیمت‌ها در نمایشگاه امسال حداقل ۱۰ الی ۱۵ درصد، زیر قیمت بازار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار