رییس ستاد برگزاری نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهر از معرفی داوران این «عکسواره» خبر داد و گفت: آقایان «آرش رمضانی فوکلایی»، «امیر حسین نعیما» و خانم «شیدا پورنبی» به عنوان هیات داوران نخستین«عکسواره عاشورایی» ایزد شهر به داوری آثار رسیده به دبیرخانه خواهند پرداخت.
کد خبر: ۷۷۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 09 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، اسحق تونی، شهردار ایزد شهر و رییس ستاد برگزاری نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهر در گفت و گو با خبرگزاری تابناک مازندران گفت: هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود چنانچه به‌درستی مورد توجه قرار گیرد می‌تواند بهترین وسیله و عامل برای تبلیغ و اشاعه دین باشد.
وی افزود: لذا بدین منظور از یک ماه پیش از سوی فعالان هنری ایزد شهر و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی ایزد شهر طرح برگزاری نخستین «عکسواره عاشورایی» با اهداف ترویج فرهنگ عاشورایی از طریق زبان هنر شکل پذیرفت و به مرحله اجرایی در آمد.
تونی ادامه داد: فراخوان این «عکسواره» از ۱۹ شهریور ماه ۹۸ مصادف با دهم محرم الی ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۸ اعلام شد و علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیر خانه «عکسواره» واقع در ساختمان شورای شهر ایزدشهر، مقابل داروخانه دکتر ولیزاده ارسال کنند.
رییس ستاد برگزاری نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهر با اشاره به معرفی داوران این جشنواره خاطرنشان کرد: آقایان «آرش رمضانی فوکلایی»، «امیر حسین نعیما» و خانم «شیدا پورنبی» به عنوان هیات داوران نخستین«عکسواره عاشورایی» ایزد شهر به داوری آثار رسیده به دبیر خانه خواهند پرداخت.
وی در پایان افزود: آیین اختتامیه و تقدیر از برندگان، نیمه دوم مهر ماه ۱۳۹۸ در موزه گالری دیدی واقع در ایزدشهر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار