معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به این‌که براساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی معاونت آموزشی دانشگاه، آغاز نیمسال اول سال تحصیلی، 30 شهریورماه تعیین شده است، گفت: خوابگاه‌های دانشگاه یک روز پیش از آغاز نیمسال اول سال تحصیلی یعنی از 29 شهریورماه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۷۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 11 September 2019

داور رضایی‌منش درخصوص زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، اظهارکرد: در خصوص زمان بازگشایی خوابگاه‌ها ما تابع تقویم آموزشی دانشگاه هستیم. از زمانی که تقویم آموزشی شروع ترم را اعلام می‌کند ما هم خوابگاه را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهیم.

وی افزود: طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه، سی‌ام شهریورماه در تقویم آموزشی به عنوان زمان آغاز نیمسال اول سال تحصیلی است و به همین دلیل نیز خوابگاه‌های دانشگاه از 29 شهریور بازگشایی می‌شوند و دانشجویان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: البته دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که تاریخ دفاع پایان‌نامه آن‌ها اواخر شهریور و اوایل مهر است، از روز گذشته به خوابگاه مراجعه کرده‌اند و خوابگاه نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

رضایی‌منش درخصوص تعمیرات انجام شده در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز خاطرنشان‌کرد: از اواسط تیرماه تعمیرات لازم آغاز شد و هنوز هم برخی تعمیرات در خوابگاه‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در ترم گذشته به تمام دانشجویانی که درخواست خوابگاه داشتند، حتی دانشجویان شبانه و پردیس، خوابگاه دادیم. در نیمسال اول سال تحصیلی گذشته نیز حدود 170 دانشجوی پسر و 292 دانشجوی دختر در خوابگاه‌های ما اسکان داشتند. در نیمسال دوم سال تحصیلی نیز 340 دانشجوی پسر و 240 دانشجوی دختر در خوابگاه داشتیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: خوابگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار