رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز برنامه‌های مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 08 September 2019

حجت‌الاسلام محمد پشم‌فروش با اشاره به فعالیت 400 هیات در سطح اهواز اظهار کرد: علاوه بر این تعداد هیات‌های ثبت نشده دیگری وجود دارند که در حال برگزاری مراسم عزاداری‌ در سطح شهر اهواز هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر تاسوعا و عاشورا، جلسات هماهنگی میان بخش‌های پذیرایی هیات‌های عزاداری، هماهنگی بین پلیس راهور و نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدماتی و سایر بخش‌ها انجام شده و تمهیدات لازم نیز به کار بسته شده است تا هم مسیر برای عزاداری در تاسوعا و عاشورا هموار باشد و هم مردم با امنیت و سلامت به عزاداری بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: مراسم تاسوعا و عاشورا در شش نقطه مرکزی اهواز برگزار خواهد شد. حرکت این دسته‌جات عزاداری در هسته مرکزی شهر در منطقه حصیرآباد، آسیه‌آباد، گلستان، کیانپارس و فاز دو پادادشهر خواهد بود. همچنین مراسم تاسوعا و عاشورا به صورت ویژه در حسینیه اعظم و حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

پشم‌فروش ادامه داد: برنامه شام غریبان نیز به صورت تجمعی در حدود 18 نقطه اهواز و در بسیاری از هیات‌ها به صورت محلی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همه مساجد و حسینیه‌ها نماز ظهر عاشورا برگزار خواهد شد اما در کنار حرکت دسته‌جات، نماز ظهر عاشورا در فلکه دوم کیانپارس با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار