معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: پیگیری لازم برای فعال سازی کشتارگاه دره شهر انجام می شود و بزودی این واحد به چرخه تولید باز می گردد.
کد خبر: ۷۷۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 08 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حیدر نعمتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: فلسفه ایجاد کشتارگاه دره شهر علاوه بر ایجاد اشتغال، تامین و تولید گوشت مرغ بهداشتی شهرستان های جنوبی استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل اختلافات مدیران قبلی و عدم پرداخت تسهیلات دریافتی این واحد تولیدی دچار مشکل شده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: بر اساس توافقات مدیر جدید طی مدت یک ماه تمامی مشکلات این واحد اعم از بدهکاری، معارضین و .... برطرف و واحد فعال سازی می شود.

نعمتی افزود: بانک صادرات در راستای بازگشت واحد به چرخه تولید تسهیلات لازم را برای بازسازی، نوسازی، تجهیز و تعمیر و جاده دسترسی پرداخت می کند.

وی اضافه کرد: دولت و دستگاه های اجرایی پای کار هستند و از همه ظرفیت های قانونی برای فعال سازی واحدهایی که سرمایه گذاری زیادی برای آنها هزینه شده است استفاده می کنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: فعالیت کشتارگاه دره شهر دارای فراز و نشیب زیادی بوده و اکنون بانک صادرات بر اساس مصوبه ستاد تسهیل املاک تملیکی را اقاله و فعال سازی واحد در دستور کار قرار می گیرد.

نعمتی همچنین به تامین آب شرکت پتروشیمی ایلام اشاره کرد و گفت: پتروشیمی یکی از پروژه های شاخص ، تاثیرگذار و اشتغالزای استان است و در تکمیل زنجیره ارزش صادرات بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: واحد الفین این شرکت در سفر رییس جمهور به استان به بهره برداری می رسد به همین دلیل باید تلاش شود با افزایش ارتباط مستمر این شرکت با دستگاه های خدمات رسان مشکلی در زمینه های مختلف به ویژه تامین آب به وجود نیاید.

معاون استاندار ایلام افزود: شرکت آب و فاضلاب بر اساس توافقات قبلی آب مورد نیاز این شرکت را با دبی ۶۰ لیتر در ثانیه باید تامین کند.

نعمتی از شرکت پتروشیمی و آب و فاضلاب استان خواست: با برگزاری نشست و بررسی میدانی، وضعیت تامین آب شرکت پتروشیمی را مشخص کرده و برای تامین آب مورد نیاز شرکت حتی در شرایط بحرانی و کم آبی تمهیداتی بیاندیشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار