مالک باشگاه قم پس از نیمه تمام ماندن دیدار تمیش برابر فوتسال حفاری:
مالک باشگاه سوهان محمد سیما قم پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشورف گفت: فکر می‌کنم بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود ما اعلام شود.
کد خبر: ۷۷۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 08 September 2019

قلی‌زاده پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: همیشه بازی‌های تیم ما و حفاری پر گل برگزار شده است و نتایج دیدارهای قبلی این حرف من را تایید می‌کند. در هفته یازدهم نیز شاهد یک بازی خوب و زیبا از سوی هر دو تیم بودیم ولی اتفاقاتی که هیچ وقت از اهواز توقع آن را نداشتیم، منجر شد که داور نسبت به اتفاقات واکنش دهد و در نهایت بازی نیمه تمام ماند.

وی ادامه داد: ملی حفاری تیم خیلی خوبی است و همیشه دیگر تیم‌ها نسبت به این تیم به خاطر شیوه بازی و مردانه بازی کردن‌شان احترام قائل هستند. در هر صورت امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزش کشور نباشیم و تیم حفاری مانند هیمشه جزو مدعیان باشد.

مالک باشگاه سوهان محمد سیما قم در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید داور کمی نسبت به اتفاقات سالن حساس شده بود؟ گفت: نمی‌توانم این موضوع را تایید یا رد کنم. به هر حال اتفاقاتی افتاد و شاید داور هم با توجه به ذهنیتی که نسبت به حرف‌هایی که می‌شنید، اینگونه رفتار کرد. به هر حال فکر می‌کنم بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود ما اعلام شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار